Versetul zilei

Thursday, June 12, 2014

Tu poţi şi tu o vei face, pentru că îl ai pe El!

 Sursă imagine: 1hdwallpapers.com

Tu poţi şi tu o vei face pentru că îl ai pe El!

Nu ştiu cum sunteţi voi atunci când aveţi un vis pentru care luptaţi sau un punct la care vreţi să ajungeţi şi vă este greu, nu ştiu de câte ori au venit oameni să vă spună că nu cred în visul vostru sau că nu aveţi şanse să ajungeţi acolo, nu ştiu cât de mult aţi crezut că veţi reuşi sau cât de mult înseamnă pentru voi, dar ştiu cum este la mine, ştiu cât de greu a fost la mine, ştiu câţi oameni au venit să îmi spună că nu am cum, că nu se poate, că eu nu pot.

Dar ştiţi ceva?

În ciuda tuturor oamenilor care nu au crezut că o pot face, în ciuda tuturor greutăţilor care mi-au stat în cale, în ciuda neputinţei în care m-am văzut zăcând, au existat şi oameni care au zis, poţi, şi mai presus de ei, a existat Dumnezeu care i-a trimis şi care mi-a dat de înţeles că este cu mine.
Aşa că dacă aveţi un vis pentru care luptaţi, eu vă spun la fiecare dintre voi: "Tu poţi şi tu o vei face, pentru că îl ai pe El" pentru că atunci când Dumnezeu este de partea ta, pot să vină un milion de oameni şi să fie împotriva ta, pot să vină toate obstacolele posibile dar tu poţi, şi tu o vei face!

 You can and you will because you have Him!

8 comments:

  1. Draga Lavinia, eu ajung sa imi vad visurile realizate si mereu a fost asa. Nu ma impartasesc mai cu nimeni despre planurile mele. Dezvalui visurile mele doar cu oamenii foarte si foarte apropiati si ei mereu m-au incurajat si au spus ca da tu vei reusi, chiar daca in sinea lor se gandesc invers :)

    Ai grija cui impartasesti gandurile si visurile tale, spera si crede in El, Iisus este cel mai de nadejde si El a spus ca toate lucrurile sunt cu putinta atunci cand credem. Crede si nu te indoi draga mea.

    Te pup x

    ReplyDelete
  2. e ideal, e un mare noroc sa ai in jurul tau oameni care sa te sustina in orice moment si in orice actiune. insa atunci cand oamenii acestia lipsesc din jur, e bine sa ai incredere in fortele tale si in Dumnezeu.

    ReplyDelete
  3. Trebuie doar sa avem incredere in El si in noi:)

    ReplyDelete
  4. Uneori am impresia ca nici Dumnezeu nu crede in animite vise sau in noi dar incerc sa inteleg faptul ca e mai important ca noi sa credem in El . Dupa toate furtunile si dezamagirile , dupa toti oamenii care vin si pleaca si dupa toate visele ce par de multe ori imposibile , Dumnezeu e cel care ramane acolo si asteapta sa ne intoarcem la El...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu doar ca daca visele tale sunt dupa voia Lui, asta inseamna sa fie spre binele tau, pentru ca uneori noi ne dorim lucruri care nu sunt tocmaii ceea ce avem nevoie, atunci El va face tot ce este nevoie ca sa fie indeplinite, si tu trebuie sa le aduci inaintea Lui, sa il lasi sa se implice.

      Delete