Versetul zilei

Wednesday, April 22, 2015

Un altfel de Făt-Frumos de Julie Garwood


imagine: elefant.ro

Am primit această carte cadou de Crăciun dar nu m-am gândit nici o secundă că îmi va plăcea atât de mult. Cu siguranță că dacă aș fi știut că îmi va captiva gândurile și timpul, că doar în 3 zile voi fi capabilă să trec prin 403 pagini, aș fi renunțat la alte cărți în favoarea ei.

Romanul scris de Julie Garwood m-a captivat prin maniera de a fi a personajelor, prin povestea interesantă pe care a depănat-o. Am parcurs un drum împreună cu personajele principale, am intrat în lumea lor și mi-am imaginat întregul fir al povestirii ca pe un film de dragoste și peripeții la care mi se oferă un bilet în primul rând.

Numai iubita ei bunică, Lady Ester știe cât de distrusă a fost Taylor Stapleton de vestea că logodnicul ei a preferat să se însoare în final cu odioasa ei verișoară. Acum Lady Ester - una dintre cele mai bogate femei din Londra și stăpâna necontestată a familiei - se află pe patul de moarte, și rudele hrăpărețe abia așteaptă să pună mâna pe averea imensă. Însă înainte de a părăsi această lume, bătrâna doamnă trebuie să o ajute pe Taylor să dea cea mai neașteptată lovitură.

Citate:

”Nu primești întotdeauna ce-ți dorești, domnișoară. Nu uita asta”

”Creșterea și educația ne-au răpit individualitatea.”

”-De ce e atâta rău pe lume?
El o privi lung înainte să răspundă.
-Pentru că există și atâta bunătate.”

”Familia nu înseamnă legătura de sânge, explică ea. Ci mai degrabă angajamentele pe care ți le asumi.”

”Nimeni nu ar trebui niciodată să renunțe la visurile lui.”

”Viața este prea scurtă pentru programe stricte.”

”Obișnuiam să adorm în fiecare noapte privind stelele. Îmi ziceam că sunt singurul care le putea vedea. Îmi aparțineau mie și doar mie. Nu aveam nimic al meu pe atunci, nici măcar un nume legitim.”

Notă: 5/5



No comments:

Post a Comment