Versetul zilei

Thursday, April 30, 2015

Să mă transform într-un fluture...

Sursă imagine: mirosuldefluturialbastri.wordpress.com

Aș vrea să renasc și eu odată cu natura, să mă uit spre cer și să îmi cobor privirea spre pământ ca să îl văd într-o nuanță complet nouă.
Aș vrea să alung orice urmă de supărare și dezamăgire, să las deoparte orice lucru care nu m-a făcut să râd și să trăiesc clipa.
Vreau să mă bucur de tot ce am în jurul meu și de toți oamenii din viața mea. Poate că în viața există mai multe tipuri de oameni cu care intri în contact. Nu vor simțit toți la fel ca tine, nu te vei apropia de toți în aceeași măsură, dar vei ști cât de speciali sunt prin faptul că oricâte intervin între voi, ori de câte ori vă supărați sau nu vă înțelegeți, tu nu-i poți lăsa să plece.
Sunt acei oameni pe care ți-i imaginezi acolo, într-o poză dintr-un album pe care știi că o vei păstra toată viața. Acei oameni care te ceartă, te contrazic, te supără dar te vor, pentru că te iubesc așa cum ești.
Sunt acei oameni care iartă, care nu se răzbună pe tine pentru ce le-ai greșit sau pentru ce ai amânat, ci continuă să te aștepte. Sunt acei oameni care nu pot fi liniștiți atunci când știu că au un moment prost cu tine, pentru că fericirea ta e și fericirea lor.
Pentru acești oameni trebuie să continui să ierți, să continui să zâmbești și să continui să fii acolo. Pentru că la finalul tuturor lucrurilor, dacă stai să faci o analiză vei realiza că este posibil ca tu să îi fi supărat mai mult decât te-au supărat ei pe tine, iar aceși oameni, încă sunt acolo.

Aș vrea să renasc și eu odată cu natura, să mă transform într-un fluture, sperând că până acum am fost doar o omidă, iar frumosul abia începe. Aș vrea să încep să dansez altfel în propria mea viață, cu mai multă bucurie și dragoste, cu mai multă înțelegere și iertare. Eu ar trebui să înțeleg oamenii, fără să aștept ca ei să mă înțeleagă pe mine. Eu ar trebui să iubesc, fără să aștept ceva în schimb. Ar trebui...așa că voi începe să lupt pentru asta.

No comments:

Post a Comment