Versetul zilei

Friday, August 31, 2018

HAR, trei litere simple

Sursă imagine: Pinterest

Era o zi târzie de vară, iar noi ne plimbam. Ne-am așezat pe iarbă și dintr-o dată m-a întrebat: Ce e harul? 
HAR. Trei litere simple, aparent nesemnificative. Majoritatea mașinilor oamenilor din biserică le aveau la numărul de înmatriculare. Iar el s-a gândit, că eu, fiind una de a lor, trebuia să știu ce e harul. Însă nu știam. Eram la fel de pierdută ca și el, dacă nu chiar, mai pierdută decât el.
Nici nu îmi amintesc ce i-am răspuns, dar probabil a sunat cam așa: Habar nu am ce e harul. Habar nu am de ce poartă acele trei litere pe mașinile lor. 

Un an mai târziu am aflat ce este harul. HAR. De fapt harul e ceva foarte prețios. Ceva ce poate veni numai de la o inimă foarte încăpătoare, plină de iubire. 

Harul este atunci când cineva face ceva foarte frumos pentru tine, deși tu nu meriți deloc.E cadoul acela pe care îl primești, deși nu ești prieten cu acea persoană și, nici măcar nu o cunoști. E acel ceva, pe care îl dai la schimb, pentru cineva care nu îți poate da nimic de valoare înapoi.

Când arăți bunătate, milă și dragoste, când dai ceva prețios pentru cineva care nu are nici un merit, cineva care s-a comportat mereu urât cu tine, cineva care nu îți va putea răsplăti niciodată, acela e har.

Harul, e ceea ce Dumnezeu a făcut pentru noi, pentru mine și pentru tine, atunci când l-a trimis pe Isus Hristos în lume, să moară pe cruce, să poarte păcatele noastre și să ne ofere prin credința în El viața veșnică.
Noi, nu îl cunoșteam pe Dumnezeu. El nu ne era dator cu nimic. Dar a ales să ne iubească și să sacrifice tot. A ales să ne dea iertarea de păcate, iubirea Lui și viața veșnică în dar, prin Harul Său, pe care noi nu îl merităm.

Eram ai Lui, pentru că El ne-a creat. Dar, prin neascultare, ne-am rupt de El. Așa că, El ne-a răscumpărat, plătind prețul prin Isus. 

Înțelegi acum?

Am primit multe vești bune zilele acestea, însă cea mai frumoasă veste bună pe care am primit-o vreodată, a fost atunci când am înțeles ce este harul. Atunci când Isus m-a salvat și pe mine și mi-a dat o viață nouă alături de El.

Astăzi, lasă-mă să îți dau și eu ție o veste bună. Dacă până acum nu ai știut ce înseamnă harul, de astăzi știi. Iar vestea bună este că Dumnezeu vrea să își reverse harul și peste tine. Nu trebuie decât să îl primești, ca pe un dar. Deschide-ți inima și primește darul vieții veșnice, primește-L pe Mântuitorul Isus Hristos, Cel care îți poate schimba viața!

No comments:

Post a Comment