Versetul zilei

Sunday, January 16, 2022

Cu Dumnezeu prin întuneric

Sursă imagine: Pinterest

Ți s-a întâmplat să te doară sufletul atât de tare încât să nu mai dorești să simți nimic? Să te simți prins într-o încăpere în care pereții continuă să se apropie de tine cu repeziciune și te sufoce? Să vrei să urli din toți porii și să nu poți? 

Ți s-a întâmplat să vrei să faci un pas în față, dar să fii cuprins de un întuneric mare, înspăimântător de negru? Să nu ai nici măcar o idee despre ce ar trebui să faci mai departe? 

Mie da. 

Poate te întrebi ce am făcut. Ei bine, nu am făcut nimic. Am zăcut. Zile la rând mi-am lăsat sufletul să plângă și i-am spus că mai poate un pic.

Nu știu ce era mai crunt, durerea în sine, pierderea speranței, faptul că în toate acestea nu mă vedea nimeni sau faptul că știam că Dumnezeu e acolo și totuși nu face nimic. Da, e adevărat, uneori Dumnezeu nu face nimic. Asta nu înseamnă că El nu e prezent acolo, că nu oferă mângâiere și că nu manevrează lucruri, ci înseamnă că din punctul de vedere al persoanei în cauză nimic nu se vede, deci Dumnezeu nu mișcă lucrurile în mod palpabil în acel moment. 

Apare o întrebare simplă. De ce? De ce, Doamne? De ce mă lași în starea aceasta? De ce pe mine? De ce aici? De ce acum? De ce nu poate fi cum vreau eu?

Încă nu am răspuns. Știu doar un lucru: Dumnezeu nu-i lasă pe ai Săi nici măcar atunci când aceștia trec prin cele mai negre perioade ale vieții. Perioade de durere. (Atenție, nu de păcat.)

Așadar, suflet care treci astăzi pe aici, obosit, trudit, împovărat și îndurerat, amintește-ți că chiar dacă pășești acum prin întuneric, Dumnezeu e cu tine, iar durerea nu e stadiul final, ea nu reprezintă o destinație, ci doar o stație. Nu te chinui să o treci cu bine de unul singur, fiindcă nu ești singur. Dumnezeu e chiar aici, doar la o rugăciune distanță. Și dacă ești prea obosit ca să te mai rogi, îți las un verset. Îl poți citi ori de câte ori ai nevoie și îți poți pune speranța în Dumnezeu cât timp îl citești. 

Isaia 50:10 

"Cine este între voi cel care se teme de Domnul, cel care ascultă de glasul Robului Său? Cel care umblă în întuneric și n-are lumină să se încreadă în numele Domnului și să se sprijine pe Dumnezeul său."

No comments:

Post a Comment