Versetul zilei

Thursday, September 30, 2010

Daca as fi un gradinar...

 Sursă imagine: www.google.ro

Daca as fi un gradinar, ti-as planta o floare.
As avea grija  de ea in fiecare zi , i-as darui multa dragoste, multa caldura, si as dezmierda-o toata ziua, si toate astea doar pentru a ti-o darui Tie, Doamne!

Daca as fi un fluture, as zbura pentru Tine prin intreaga lume doar pentru a le spune si celorlalti fluturi despre maretia Ta!

Daca as fi un scriitor, as scrie multe poezii despre iubirea Ta enorma, si despre jertfa Ta de la Golgota, ca lumea intreaga sa alfe cat de mult Tu ne-ai iubit.
Daca as fi un fir de iarba, as vrea sa iti simt talpile calcand peste mine, sa simt atingerea  ta plapanda, Doamne.
Daca as fi...
Dar sunt doar eu, un simplu om ce zboara in vant, o simpla fiinta trecatoare, si tot ce pot sa fac pe acest pamant, e sa te laud prin tot ce am, prin tot ce sunt.

12 comments:

  1. Fiecare cu darurile sale! Dar sa stii ca in simplitate sta maretia, asa ca...e bine sa fii un suflet simplu. Cei simpli sunt bineplacuti!

    ReplyDelete
  2. impresionanta postarea ta ;) mi-a placut

    ReplyDelete
  3. Frumoase ganduri si dragut blogul:)...o seara frumoasa:)

    ReplyDelete
  4. imi place enorm..atit de simplu si cu interes:*bravo

    ReplyDelete
  5. ceea ce poti face tu ,si noi toti este sa-l slavim pe Cel de Sus prin faptele noastre.sa-i ajutam pe cei din jurul nostru ,fie si cu o vorba calda ,din suflet ,plina de iubire si lumina.:)

    imi place blogul tau si gandirea ta;)
    o sa mai trec pe aici.ai grija de tine!:)

    ReplyDelete