Versetul zilei

Wednesday, September 15, 2010

O zi din viata unei frunze...

Sursă imagine: www.google.ro

 In inima unei livezi traia un copac batran, in care isi avea locuinta o frunza. Era ultima frunza din toamna aceea furtunoasa si abea reusea sa se mai tina de creanga copacului.
Se presupune ca intr-o zi a trecut pe acolo un baiat pe nume Lucas; acesta privi cu ochii lui albastri spre acea ultima frunza ramasa in copac, iar apoi urma ceva de nedescris.

-Cine esti tu copile? Nu te-am mai vazut pe aici...
-Pe mine ma cheama Lucas, dar stai, cine a vorbit?
-Eu,eu am vorbit...
-Dar cine esti, si unde esti?
-Sunt aici, in copac, sunt o frunza...
-O frunza? Dar tu nu poti sa vorbesti!
-Ba, da, si eu sunt o creatie a lui Dumnezeu ca si tine.
-Il cunosti pe Dumnezeu?
-Da, il cunosc, il cunosc foarte bine.
-Si  L-ai vazut? L-ai vazut pe El?
La aceasta intrebare frunza nu-i raspunse, apoi un vant puternic o arunca la pamant, iar aceasta muri...
Baiatul o privi insistent dar observa ca in loc de frunza cazuta, jos se afla o inima  mica pe care scria:
Sursă imagine: www.google.ro
 
" Ma voi intoarce la primavara, acum ma duc intr-o lume plina de vise; dar tu ramai, copile, cauta-L pe Dumnezeu, cand il vei gasi vei sti cine este El cu adevarat."
Copilul mirat vru sa o ridice de jos dar in acel moment isi auzi numele si pleca in graba uitand de cele intamplate.
Este posibil ca tie, cititorule sa nu-ti vorbeasca niciodata o frunza, dar poate ti-a zis vreodata vreun prieten :  "Cauta-L pe Dumnezeu" si tu nu l-ai ascultat...
Ei bine, Dumnezeu iti spune astazi din nou :
Cheama-Ma si Iti voi raspunde pentru ca Eu te-am creat, Iti voi fi alaturi pt ca te astept, te voi ajuta pentru ca te iubesc, tu esti copilul Meu si ai un mare pret in ochii Mei!

22 comments:

  1. extraordinar...imi place nespus :*

    ReplyDelete
  2. Povestirea e foarte frumuasa,foarte interesanta..

    ReplyDelete
  3. ceva extraordinar...o poveste care cu siguranta iti da de gandit.....be blessed

    ReplyDelete
  4. superb blogul tau. incantatoare Iubirea ta. Dumnezeu sa te binecuvanteze acum si mereu

    ReplyDelete
  5. Amin. Dumnezeu sa te binecuvinteze si pe tine, iti multumesc pentru vizita!

    ReplyDelete
  6. imi place foarte mult aceasta compunere !!!!!!!!!!!!!!!!!!va pup .........te iubec google !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. frumos bv!!!!!!! saraca frunza Dumnezeu sa o aiba in pacee!!!

    ReplyDelete
  8. ms moolt..m-ai scapat de un 5

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu era compusa pentru a fi notata, dar e bine daca ti-a folosit.

      Delete
  9. Frumoasa compunerea .... da din cauza ta acuma nea pus profa de rom sa facem si noi compunere ca a ta

    ReplyDelete
  10. frumos scris ! de când mă ştiu, mă atrage frumuseţea şi complexitatea unei frunze, atât de multe ori am strâns frunze - care mai de care mai deosebită ca formă sau colorit - şi le-am păstrat între paginile ueni cărţi ...

    ReplyDelete