Versetul zilei

Sunday, October 31, 2010

Nu auzi, El si azi te cheama!

 Sursa imagine: www.google.com

Te-ai intrebat vreodata de ce anumite lucruri se intampla in viata ta? 
De ce in anumite situatii te afli intr-un anumit loc si de ce tocmai cand esti tu acolo se vorbeste despre un anume subiect?
Imi amintesc, ca odata pe cand eram in clasa a 6 a sau a 7 a, (nu mai tin minte exact) gandul meu nu era la ore, era departe, mult prea departe pentru a-l mai putea prinde dar  stiu ca in acel moment mi-am pus o intrebare ( pe care nu stiu de ce inca o tin minte) iar acea intrebre este :" daca eu astazi nu as fi venit la scoala cum ar fi decurs orele in lispa mea?"  stiu, pare o intrebare banala, dar hai sa o modelez altfel : " daca tu astazi nu ai fi mers la biserica ce subiect s-ar fi vorbit in lipsa ta, crezi ca subiectul ar mai fi fost acelasi?

Raspunsul poate fi da , subiectul ar fi fost acelasi  , dar stii, raspunsul poate fi nu, se poate ca Dumnezeu sa fi pregatit acel subiect special pentru tine, se poate ca El sa fi vrut sa iti vorbeasca special tie in momentul acela . Mie mi-a vorbit Dumnezeu astazi, mi-a vorbit intr-un mod atat de frumos si stiti, m-a facut sa imi dau seama ca pana la urma acea persoana avea dreptate " credinta nu vorbe!"  da, faptele fac mult mai mult decat 1000 de cuvinte.
Dar stiti ce este cel mai trist? 
Cel mai trist este atunci cand Dumnezeu iti vorbeste printr-o persoana sau printr-un mesaj primit pe telefon sau poate chiar printr-un blog ca acesta  iar tu nu asculti si fugi de cuvintele Lui.
De cate ori ti-a vorbit si nu L-ai ascultat? 
De cate ori L-ai lasat sa vorbeasca de unul singur?

De ce oare nu ne dam seama cat de mult ne iubeste El, de ce nu ne dam seama ca ne vrea doar binele? De ce suntem orbi, surzi si nu  vrem sa ne deschidem inimile la bataia Lui, cat ai  de gand sa il mai lasi sa stea afara, nu auzi, El si azi te cheama!


6 comments:

  1. Da este adv de trist ca defapt Dumnezeu exista pretutindeni dar numai ca noi nu-l obserzam mereu . In viata ne punem mereu intrebari de genul "De ce , de ce eu ?" pff nu stiu , grea intrebare .. nici Dumnezeu nu cred ca o stie . [Poate asa este "destinul nostru" . Interesant subiect

    ReplyDelete
  2. buna auzi unde dai sa iti apara scrisul mic pentru scrisurile din dreapta de ex :motto , mie imi scrie cu litera mare

    ReplyDelete
  3. deny, cu siguranta EL stie raspunsul la intrebare, este si o vorba : " De ce-i asa o stie El"

    Andre, multumesc :D

    ReplyDelete
  4. e ciudat felul in care EL ne vorbeste, ne cheama si ne vorbeste in fiecare zi, dar poate ca e prea multa galagie in jurul nostru ca sa-L putem auzi

    ReplyDelete
  5. ciudata dar superb:)bravo skumpa))

    ReplyDelete