Versetul zilei

Monday, November 1, 2010

Sunt doar un vis ce piere...

  Sursa imagine: www.google.ro
 
Sunt doar un vis ciudat si in curand am sa dispar, dar am sa  las zambetul sa radieze pe fata ta senina,  sa simti atunci ca acel Cineva este mereu langa tine, si te sustine.

Trecutau ani de cand am abandonat un vis special,  acum, acesta e doar amintire pusa in vitrina rece de peste marginea timpului. S-a asternut praful peste el si degeaba incerc uneori sa il dezgrop pentru ca inima mea este rece. Dar mi-a ramas acea magie a sperantei ce niciodata nu piere, m-a cuprins , m-a invaluit in lumea ei placuta si m-a facut sa-mi atintesc gandul spre Dumnezeu , am zis atunci:
" Poate ca Tu Doamne intr-o zi ai sa implinesti visul meu!"


Nu renunta la visele tale, crede in ele, cred in tine, crede in El!

15 comments:

  1. De ce e asa greu? Uneori credinta face mai mult decat ne putem noi imagina.

    ReplyDelete
  2. "Nu renunta la visele tale, crede in ele, crede in tine, crede in El!"... Pot sa-ti multumesc pentru asta? Stiu ca nu e pentru mine special, dar stiu ca e pentru fiecare cititor, asadar e si pentru mine, nu?:)... Cred ca visele intr-adevar sunt legate de speranta, daca speri, cu siguranta poti sa visezi, vreau sa cred ca visele ne fac fericiti, e neaparata nevoie ca ele sa ne faca fericiti, altfel ne-am scufunda in realitatea asta neagra...

    ReplyDelete
  3. Ana, ai dreptate este si pt tine! Si da, fara vise nimic nu ar mai fi la fel, de aceea trebuie sa si visam unoeri !:)

    ReplyDelete
  4. eu visez mai mult cu ochii deschizi şi cred în ele,dar ştiu că nu se vor împlini,dar e frumos să ai speranţă.

    Îmi place noul aspect.

    ReplyDelete
  5. de multe ori un vis poate fi tot ce ai si speranta ca EL te va ajuta. un vis piere atunci cand nu mai crezi in el sau cand il traiesti, eu as vrea sa piara atunci cand il traiesti.

    ps. multumesc!

    ReplyDelete
  6. Visele sunt o parte din noi si prin visele noastre ne intarim credinta, fara vise viata noastra ar fi mult prea goala si pustie. Ce-ar fi sa incercam sa visam la minunatul paradis si zi de zi sa facem cate o fapta buna care sa se stranga undeva si apoi sa primim rasplata bine-meritata? e un vis frumos nu? care pe deasupra si verosibil, adica se poate intampla chiar acum...e f frumos ce ai scris in aceasta postare :)

    ReplyDelete
  7. Iulicik , asta ar trebui sa facem fiecare, pt ca cel mai frumos vis e acela de a ajunge acolo,in paradis.

    ReplyDelete
  8. Dar cand visele intarzie sa apara...ce rost mai au?

    ReplyDelete
  9. visele ti le creezi tu singura, atunci cand vrei tu, tu esti cea care trebuie sa le lasi sa intre in viata ta.visele sunt posibile atat timp cat tu crezi in ele.

    ReplyDelete
  10. insa pana la urma ai dreptate cand spui ca e greu sa crezi in vise, desi pare usor...

    ReplyDelete
  11. crede numai cu propria incredere faci totul :)bravo si nu abandona visul mai degraba ori mai tirziu devin realitate mam convins singura de asta..de existenta lor !

    ReplyDelete
  12. visele..ne definesc ca oameni,ca si caractere,credem in ele,credem in noi

    ReplyDelete