Versetul zilei

Wednesday, November 3, 2010

Bunatatea Lui !

  Sursa imagine: www.google.ro

Bunatatea Lui intrece orice limita, El a fost atat de bun cu mine, de aceea vreau sa vorbesc despre El, de aceea vreau sa cant despre El, sa spun lumii intregi despre El. Nu-mi pasa din ce biserica faci parte, nu-mi pasa daca esti ateu sau catolic , nu-mi pasa daca te cheama gheroghe sau ce fel de viata ai, dar stii exista Unul caruia ii pasa mai mult decat iti poti tu inchipui. Si El a fost atat de bun cu mine si cu tine, ne-a dat viata, ne-a dat ochi, gura , urechi , ne-a dat tot ce ne trebuie.
Uita-te in oglinda si uimeste-te, esti o minune, o minune creata de El!
Nu-mi pasa daca vii sa ma critici, nu ma poti opri, eu astazi am sa iti zic despre bunatatea Lui, pentru ca El intr-adevar este bun. Da, El a privit inspre mine atunci cand toti m-au parasit, m-au dat uitarii , m-au aruncat ca pe o papusa veche peste care se asterne praful. 
Iti vine sa crezi? 
El m-a intarit printr-un simplu mesaj prin care mi-a spus cat de mult ma iubeste. El a fost acolo langa mine chiar si atunci cand eu l-am uitat  si l-am lasat sa stea afara, sa bata in zadar la usa inimii mele. El a fost acolo langa mine atunci cand doctorii m-au operat, El a fost cel care mi-a dat vindecarea, care a facut ca eu in fiecare dimineata sa pot sa ma ridic pe picioarele mele si sa pasesc. El a permis ochilor mei sa vada si astazi soarele, chiar daca era unul cu dinti.
El, mi-a dat cel mai pretios dar, pe care l-as fi putut primi vreodata, VIATA VESNICA,  a pregat un loc in cer si pt mine, si pentru tine.
Stiu suna absurd pentru tine totul, dar oricine ai  fi intr-o zi te vei intalni si tu cu El, iar daca astazi nu vrei sa il asculti, il vei auzi, in ziua aceea, la judecata.

8 comments:

  1. El a fost acolo langa mine atunci cand doctorii m-au operat-ai fost operata..)))imi pare bine ca te-am kunoskut .. ii ft frumos ,kiar imi place...pup:*

    ReplyDelete
  2. trec printr-o perioada grea,urmeaza sa plec pt 6luni in afganistan si de curand m-am despartit de cineva..si moralu nu e tocmai bun

    ReplyDelete
  3. Adevarate cuv , imi place blogul tau , este interesant .

    ReplyDelete
  4. sufletul tau vorbeste frumos
    El este fericit pentru asta stii?
    sa nu te schimbi
    esti extraordinara prin felul tau divin
    si te admir
    Dumnezeu!8->!
    Oh!Doamne!
    Te iubim!

    ReplyDelete
  5. da, sper ca El si se bucure intr-adevar , sa ii placa ceea ce scriu. El este atat de minunat. Am sa iti spun maine ceva important, sper sa ma crezi.

    ReplyDelete
  6. DUMNEZEU este langa noi cu noi in fiecare clipa...fara El am fi singuri...:*

    ReplyDelete
  7. e frumos ce ai scris, avem nevoie de bunatatea Lui, fara EL nu as avea nici o speranta

    ReplyDelete
  8. trec printr-o perioadă aiurea, postul ma ajutat, mulţumesc.

    ReplyDelete