Versetul zilei

Wednesday, November 17, 2010

Auzi ciocanele cum bat ?


Buna tuturor, astazi nu mi vreau sa va vorbesc eu, astazi am sa las Bbilia sa vorbeasca in locul meu, am sa las Sfanta Scriptura sa va dovedeasca cat de mult ne-a iubit Isus Hristos.

 "Cand L-au zarit preotii cei mai de seama si aprozii, au inceput sa strige: 
-Rastigneste-l! Rastigneste-l!
-Luati-L voi si rastigniti-L, le-a zis Pilat, caci eu nu gasesc nici o vina in El" Ioan 19:6
El era nevinovat, El a luat asupra Lui toate pacatele lumii, inclusiv ale mele si ale tale.

"Ostasii au impletit o cununa de spini, i-au pus-o pe cap, si L-au imbracat cu o haina de purpura.Apoi, s-au apropiat de El, si ziceau:
-Plecaciune, Imaparatul Iudeilor! Si-I dadeau palme."Ioan 19:2

"Norodul statea acolo si privea.Fruntasii isi bateau joc de Isus, si ziceau:
- Pe altii i-a mantuit; sa Se mantuiasca pe Sine insus, daca este El Hristosul, Alesul lui Dumnezeu."Luca 23:35

"Soarele s-a intunecat, si perdeaua dinlauntrul Templului s-a rupt prin mijloc.Isus a strigat cu glas tare:"Tata, in mainile Tale Imi incredintez duhul!"Si cand a zis aceste vorbe, si-a dat duhul. Sutasul, cand a vazut ce se intamplase, a slavit pe Dumnezeu, si a zis:"Cu adevarat, omul acesta era neprihanit!"Luca 23:45,46,47
A lasat cerul, parasind frumusetea si maretia de acolo, a venit pe Pamant, si a fost mai umil si mai ascultator decat noi, a fost batjocorit, scuipat, lovit, si rastignit,da, i-au batut cuie in maini si in picioare, fara sa aiba vreo vina, si toate astea pentru ca eu si cu tine astazi sa putem avea viata si sa putem fi impacati cu Dumnezeu, iar a3a zi a inviat, si mai apoi s-a dus pentru ca sa ne pregateasca si mie si tie un loc acolo sus, pentru ca acolo unde este El sa fim si noi, copiii Lui.

9 comments:

  1. nu prea imi debiteaza mintea acuma ce vrea sa insemne dar e bine :))

    ReplyDelete
  2. florea, poate ar trebui sa mai citesti odata, poate a2a oara ai sa intelegi si tu.

    david, ma bucur ca ti-a placut:)

    ReplyDelete
  3. Da Lavinia,El a luat toate pacatele noastre asupra Lui,iar noi pacatosii ii intoarcem spatele si uitam ce a facut pentru noi...

    ReplyDelete
  4. si asa am citit si cateva pasaje din Biblie :) foarte frumos

    ReplyDelete
  5. dream, oare nu ar trebui sa ne schimbam macar putin? sau sa ne dorim macar o schimbare?:)

    ReplyDelete
  6. Lavinia,cred ca ar trebui,dar din pacate nu multi gandesc cum gandim noi...

    ReplyDelete
  7. noi ar trebui sa pretuim asta
    si sa ne gandim tot timpul la ceea ce a facut El pentru ca noi sa existam acum ...

    p.c.si a fi frumos ca fiecare persoana sa citeasca frumoasa BIBLIE
    ar fi ceva frumos
    lumea s'ar transforma in bine ...

    ReplyDelete