Versetul zilei

Thursday, November 11, 2010

O bucatica de ciocolata conteaza :)

  Sursa imagine: www.google.ro

Ciocolata ! :x 
Mancam ciocolata si brusc mi-a venit ideea : hai sa vorbim despre ciocolata!!!. :)

Ce legatura are asta cu Dumnezeu?
 Pai are legatura tinand cont de faptul ca sunt mii de persoane in lumea asta ce nu se pot bucura de o bucatica de ciocolata., pentru ca unii oameni nu au nici macar o bucatica uscata de paine darmite sa mai si  simta aroma unei ciocolate.
Ma intreb oare de ce nu m-am gandit la asta pana acum?
Pentru ca am mancat ciocolata de atatea ori fara sa imi pese ca altul moare de foame. Nu ca ar fi ceva rau sa mancam ciocolata ci doar stau si ma gandesc, la acele persoane care traiesc prin credinta, unii cred mai mult altii mai putin in Dumnezeu dar traiesc fara nadejdea unui viitor, fara nadejdea unei zile de maine.
Ei nu mai stau 10 ani sa se gandeasca cu ce sa se imbrace astazi sau pe ce sa cheltuie banii...

Ei bine, gandeste-te acum ca tu esti o persoana binecuvântată doar pentru simplul fapt ca poti manca o bucatica de ciocolata, o bucatica nu mai mult. 
Dar mai mult de atat esti o persoana norocoasa pentru ca Tatal tau , Dumnezeul cel atotputernic ti-a permis sa respiri si astazi!

Multumesc Doamne!

12 comments:

  1. foarte frumos scris asa cum am vrut si eu sa evidentiez in postarea "privilegii divine" sunt atat de multe lucruri la care nici macar nu ne gandim cat de privilegiati suntem.o bucatica de ciocolata ni se pare banala dar in realitate suntem privilegiati fata de multi care nu ai nici macar o bucatica de paine.gbu

    ReplyDelete
  2. mi-ai facut pofta si mie de ciocolata :)...foarte frumos postul ..da uneori trebuie sa ne gandim si sa multumim LUI pt tot....

    ReplyDelete
  3. cat de mult ne iubeste Dumnezeu...:)

    ReplyDelete
  4. yam,yam,vreau si eu cioco:)Frumos si trist in acelasi timp postul tau,ii multumesc Lui Dumnezeu ca imi ofera cate putin din toate.

    ReplyDelete
  5. Il tot rugam si II cerem dar uitam sa-I multumim pt cea ce ne-a dat, frumos post

    ps. Lavinia nu inteleg de ce nu e bine in lumea viselor e lumea ta o faci cum vrei tu

    ReplyDelete
  6. brb ma duc sa imi cumpar:))dar blogu meu iti face pofta ia intra si spunemi :))

    ReplyDelete
  7. adda, ai dreptate, am citit postarea ta, sunt mii si mii de exmeple ce ar putea fi date :) amin.la fel si pe tine:)

    clopotel si florea, imi pare rau;)) nu am avut intentia sa va fac pofta, acuma sincer mi-e pofta si mie dar nu mai am:((

    florin, cred ca ar trebui sa ii multimim mai mult:)

    ReplyDelete
  8. Motoul meu : unde si ciologata e plus o kalorie

    ReplyDelete
  9. Uite cum de la lucruri banale ajungi să crezi și să spui asemenea lucruri! :) De la un nimic, ajungi să creezi un adevăr, o axiomă.
    Tu mi-ai spus „mereu trebuie să îți învingi temerile”, eu spun „mereu trebuie să îți păstrezi credința în Dumnezeu”.
    Pacea fie cu tine!

    ReplyDelete