Versetul zilei

Wednesday, November 10, 2010

Nu esti singur! :)

 Sursa imagine: tanarcrestin.ro

Buna, in ultima vreme nu am mai scris pe aici, incerc sa caut o explicatie  pentru ca pana acum ceva timp eram in stare sa scriu cate 3 postari in aceasi zi... Dar stiu ca nu timpul e de vina ci distantarea.
Da, distantarea face ca oamenii sa sufere si tot ea te departeaza de Dumnezeu.
Nu am intentionat sa fac asta dar cred ca de la un timp anume m-am distantat de El, desi El a lucrat intr-un mod atat de minunat cu mine.
Insa vreau astazi, sa-mi revin in forta, sa nu ii dau satisfactie celui rau si sa il fac pe Tatal meu fericit.
Ce ziceti merita El asta?
 Merita timpul meu?
Da, cu siguranta merita sa ii dau tot ce am eu mai bun.

De fiecare data tot auzeam in stanga si in dreapta cum Dumnezeu facea minuni in privinta multor persoane, eram oare eu data la o parte? 
Cu mine de  ce nu se petrecea nici o minune?
Mult timp nu mi-am dat seama ,dar El a avut atatea interventii in viata mea si eu am trecut pe langa ele fara sa le observ...

Mi-am adus aminte astazi venind spre casa, de o seara in care am fost nevoita sa merg pe un drum destul de pustiu, noaptea de una singura, auzind cum latra cainii ( mi-e  frica de ei ) fara lumini , de parca m-as fi aflat pe vremea lui " ceasca".
Ce am realizat in acea seara?
Pai un singur lucru si anume ca  e foarte bine atunci cand ai pe cineva langa tine, dar stiti, astazi gandindu-ma la acea seara am realizat ceva si mai important si anume ca, eu nu eram singura El era cu mine. Mereu a fost cu mine dar eu nu l-am vazut, l-am lasat de fiecare data sa treaca neobservat pe langa mine. 

Dar haideti sa va mai spun ceva: El m-a ales dintr-o multime de oameni sa fiu copilul Lui chiar si asa.
Poate te intrebi ce merit am eu,poate crezi ca i-au placut ochii mei sau cine stie ce,dar nu,  nu a fost asa, eu nu am avut nimic special, de fapt stai..eu eram un nimic dar El m-a ales pentru ca m-a iubit..
Astazi, trece si pe langa tine.. ce ai de gand sa faci?
Nu ai vrea sa fii si tu copilul Lui?

11 comments:

  1. Oh,Dumnezeu e atat de bun cu noi.:D
    daca poti sa sa daii add la id asta: llobyt
    vreau sa vb ceva cu tine.

    ReplyDelete
  2. El e mereu langa noi,chiar daca nu ne arata si chiar daca noi nu vedem lucru asta,nu ne paraseste niciodata :)

    ReplyDelete
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  4. dak nu ar fi Dumnezeu .. ar fi un haos total

    ReplyDelete
  5. e ca un joc online el ne controleaza :D

    ReplyDelete
  6. Nu am vrea să fim... chiar suntem! :)
    Mulţumesc pentru ceea ce mi-ai scris!
    Foarte frumos...îmi place că eşti credincioasă, că eşti conştientă de minunile şi de darurile Creatorului şi că nu ţi-e ruşine să arăţi asta şi lumii. Bravo!

    ReplyDelete
  7. ai scris frumos Lavinia poate ca suntem toti copii Lui dar nu toti il ascultam, multi nici nu-l cunoastem, desi El e prezent in viata noastra. ar trebui sa fim cu toti "copii Lui" si lumea asta ar arata altfel

    ReplyDelete
  8. Da , niciodata singuri . El este cel care in dragoste ne sustine si incurajeaza sa continuam pe calea Sa, dar de asemnea si Cel care ne mustra cand gresim ,dar binenteles si mustrarea Sa este scaldata intr-o iubire fara margini. Nu-L vedem cu ochii dar stim ca El exista, nu-l auzim cu urechile dar stim cand ne vorbeste, nu stim la cati ani lumina departare se afla El de noi, insa stim ca imbratisarea Sa calduroasa a ramas si va ramane mereu neschimbata .
    Frumoasa postare Felicitari ! :)

    ReplyDelete
  9. E adevarat,nu suntem singuri,El este cu noi.Dar uneori avem nevoie si de compania semenilor,de un umar pe care sa te sprijini si sa mergi mai departe.Din pacate,pe zi ce trece,suntem din ce in ce mai departe unii de altii.
    Nu exista iubire sincera,ajutor dezinteresat.Daca putem sa obtinem ceva de la celalalt,e bine,daca nu,mergem mai departe,chiar daca cel de langa noi,a cazut.
    Am 66 de ani,m-am mutat recent in alta localitate si nu gasesc o persoana,care sa-mi fie aproape.Copii sunt foarte ocupati si nu au timp de nevoile celor in varsta.Te ajuta,doar la problemele vitale,in rest,nu-si vad capul de ale lor.Pot sa ofer,cazare si masa pentru companie si ajutor menaj usor,dar nu gasesc decat persoane care vor sume mari sau mostenire.Nu pot oferi nici una,nici alta,asa ca ma descurc cu cine pot si cum pot.
    E El langa mine,dar uneori doresc si semenii sa-mi fie aproape,sa schimb o vorba,sa-mi spun pasurile si sa mi le spuna pe ale lor.
    Dar se vede ca pensionarele noastre,o duc bine si n-au nevoi.
    DUMNEZEU sa binecuvanteze pe toti oamenii si sa le daruiasca iubirea LUI.

    ReplyDelete
  10. ai mare dreptate Lavinia ! De multe ori ni se pare ca suntem parasiti ...dar...nu ! El nu ne paraseste niciodata ...problema este insa la noi ,am vrea sa lucreze cum vrem noi,insa El stie cel mai bine!
    Multe binecuvantari!

    M

    ReplyDelete