Versetul zilei

Saturday, October 9, 2010

E doar ploaie, sau plange cerul?

 Sursa imagine: www.google.ro
 
Picaturi de ploaie cad pe geamul meu, una cate una se duc incet la pamant si se topesc.E doar un sentiment de tristete cel care imi bate la geam, dar eu nu vreau sa ii deschid.
Si ce daca afara ploua? 
Inauntru e doar fericire, acea fericire,  pe care vreau sa o las sa imi patrunda in inima, zi de zi , clipa de clipa.
Vreau astazi sa radiez de bucurie, si sa le spun celor dragi cat de mult ii iubesc sau mai bine zis sa le-o dovedesc pentru ca vorbele uneori sunt aruncate in vant iar oamenii ajung sa nu le mai creada.
Vreau astazi sa visez, sa rad, sa iubesc si sa nu-mi pese daca am sa fiu ranita, sa nu-mi pese de ce va zice  lumea din jurul meu.
Eu vreau astazi sa simt ca traiesc...
Si ce daca ploua? 
Poate ca cerul plange acum, dar eu nu vreau sa plang, vreau doar sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca i-a permis inimii mele sa mai bata si astazi.Vreau sa il las pe El astazi sa imi dirijeze pasii pe drumul ud, sa fie cu mine , sa ii simt prezenta mai mult ca oricand, pentru ca viata fara El nu are nici un rost.
Unde esti , Tata? 
Esti aici nu-i asa? 
Esti si astazi cu mine ? 
Sau poate chiar El plange, poate de acea  plange cerul...poate te-am intristat, oare asa sa fie?


12 comments:

  1. Esti un om foarte sensibil! Mi-as dori sa cunosti doar partea frumoasa a vietii si sa nu te abata nimic din drum! Am citit doar putin...si... mi-a placut; am sa revin la tine pe blog cum am timp liber.
    Iti multumesc pt "urmarire" si pt sustinere !
    Sa ai un sfarsit de saptamana binecuvantat!

    ReplyDelete
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    ReplyDelete
  3. EL este langa tine mereu, vreau sa privesti foarte atenta la Psalmul 23, citeste cu atentie, "mesteca-l", e o mare valoare...si daca vrei iti pot da si cartea:"Calatorie fara bagaje" - Max Lucado, inspirata din Ps 23...Zambeste, ai un zambet frumos>:D<

    ReplyDelete
  4. Multumesc Eutih, din nou multumesc, m-ai ajutat sa stii.

    ReplyDelete
  5. eh, Domnului, nu eu, de la El, am darul asta>:D<

    ReplyDelete
  6. Mai ales Domnului, pt ca El merita slava , gloria si cinstea.Dar iti multumesc si tie!

    ReplyDelete
  7. Blessed be the name of the Lord!

    ReplyDelete
  8. ohh ce frumos si scris ;x superb, pot spune :*

    ReplyDelete