Versetul zilei

Saturday, June 9, 2012

Dacă eram...

Am primit această leapsă de la Roxy , vin cu întărziere :D

Dacă eram o lună ,aş fi fost: aprilie
Dacă eram o zi a săptămânii ,aş fi fost: vineri
Dacă eram o parte a zilei ,aş fi fost: dimineaţa
Dacă eram un animal marin,as fi fost: delfin
Dacă eram o directie ,aş fi fost: înainte
Dacă eram o personalitate istorică,aş fi fost: o zeiţă
Dacă eram o planetă,aş fi fost: Pământ
Dacă eram un lichid ,aş fi fost: apă
Dacă eram o piatră,aş fi fost: în formă de inimă
Dacă eram o pasăre,aş fi fost: vrăbiuţă
Daca eram o plantă ,aş fi fost : crin
Dacă eram un instrument muzical,aş fi fost: pian
Dacă eram o emotie,aş fi fost: iubirea
Dacă eram un sunet, aş fi fost : o clapă de pian
Dacă eram un element ,aş fi fost: oxigen
Dacă eram un cântec,aş fi fost : Because you loved me -Celine Dion
Dacă eram un film ,aş fi fost: Sweet november
Dacă eram un personaj de ficţiune,aş fi fost : Zâna bună
Dacă eram un fel de mâncare,aş fi fost: ciorbă rădăuţeană
Dacă eram o aromă ,aş fi fost de : ciocolată şi frişcă
Dacă eram un gust ,aş fi fost: amărui
Dacă eram o culoare,aş fi fost: alb
Dacă eram un cuvânt ,aş fi fost : speranţă
Dacă eram o expresie a feţei ,aş fi fost : zâmbetul
Dacă eram o materie de şcoala ,aş fi fost: muzica
Dacă eram un personaj de desene animate ,aş fi fost : Barbie
Dacă eram o formă,aş fi fost : cerc
Dacă eram un număr ,aş fi fost:  1
Dacă eram o maşină ,aş fi fost: de jucărie
Dacă eram o haină ,aş fi fost: rochie de mireasă

Dar sunt un om şi pentru aceasta îi mulţumesc lui Dumnezeu!

12 comments:

  1. Absolut superbă ultima propoziţie!

    ReplyDelete
  2. frumoasa poza <3 raspunsuri foarte..zen :) ciocolata si frisca <3

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoase raspunsurile,ma bucur ca ai completat-o! >:D<

    ReplyDelete
  4. draguta leapsa, am facut-o si eu mai demult :D

    ReplyDelete
  5. Frumoase raspunsuri;)
    "Dar sunt un om şi pentru aceasta îi mulţumesc lui Dumnezeu!"
    Genial:X frumos spus<3:X:X

    ReplyDelete
  6. frumos , niste raspunsuri dragute,

    ReplyDelete
  7. Cred ca am sa fac si eu leapsa asta .. imi place! poate o faci si tu pe cea de pe blogul meu .:*

    ReplyDelete