Versetul zilei

Sunday, June 3, 2012

O zi deosebită!

Şi-a mai trecut încă o zi, ai prins-o şi pe cea de astăzi, dar o preţuieşti? Acorzi tu timp lucrurilor şi persoanelor care chiar au nevoie de atenţia ta? Eşti mulţumit de ceea ce ai sau poate vrei mai mult? 
Azi , poate să fie o zi obişnuită cu nimic special în ea, dar tot azi poate să fie o zi deosebită, plină de bucurie. Cum? Simplu. Azi, începe să preţuieşti ce ai, începe să îţi faci timp pentru cei de lângă tine, timp să citeşti o carte şi să pătrunzi într-o altă lume, timp să laşi grijile deoparte şi să evadezi pe undeva prin grădină la umbra unui copac, timp să priveşti un copil cum se joacă. Lasă facebook-ul şi alte site-uri ce te te ţin toată ziua cu nasul în calculator. Fă din această zi o zi specială de care să îţi aminteşti cu drag, alţii poate şi-ar mai fi dorit încă o clipă dar n-au mai apucat-o, tu în schimb o ai, preţuieşti-o! Adu-ţi aminte că nu eşti singur, că nu trebuie să stai închis în casă, afară lumea întreagă şi natura te aşteaptă !

8 comments:

  1. postarea asta imi aduce aminte de un citat...
    'You will live or simply exist?'
    imi place mult cum gandesti, cum te exprimi ^^

    ReplyDelete
  2. Ai drepate! Vara e pentru sa ne plimbam, sa iesim la diferite picnicuri si nu sa stam cu ochii la calculator.

    ReplyDelete
  3. ca bine zici!!!!!!!!!!!!!!:D Hai pe afara:X

    ReplyDelete
  4. Foarte adevărat şi frumos scris, mă bucur că am reuşit să trec pe aici, chiar simţeam nevoia sa citesc un îndemn de acest gen.Mulţumesc!:)

    ReplyDelete
  5. Fiecare zi ar trebui sa fie speciala ptr noi.

    ReplyDelete
  6. Pretuim lucrurile cu adevarat atunci cand le-am pierdut.Cam asa e!

    ReplyDelete
  7. Frumos! Sfaturi bune de luat in seama! :)
    Zi placuta!

    ReplyDelete
  8. m-a apucat o stare când am citit postarea ta...pfff
    defapt aşa mi se întâmpla mai tot timpul când îţi citesc postările...mai ales cele cu referire la Dumnezeu, la viaţă...
    frumoasă şi această postare!şi chiar te pune pe gânduri!
    :)

    ReplyDelete