Versetul zilei

Sunday, August 11, 2013

Un prieten loial!


Dacă m-ar fi întrebat cineva anul trecut sau acum 2 ani ce cred despre prietenii adevăraţi aş fi răspuns fiind ferm convinsă că aceştia există, că, cred în ei, că am astfel de persoane lângă mine.

Dacă m-ar întreba cineva acum ce cred despre prietenii adevăraţi aş spune că s-ar putea să am astfel de persoane lângă mine, totuşi nu aş fi la fel de convinsă.
Dacă m-ar fi întrebat cineva acum 2 ani, ce cred despre durata prietenilor adevăraţi aş fi spus că ei rămân lângă tine în ciuda distanţei.
Dacă m-ar întreba cineva acum ce cred despre durata prietenilor adevăraţi aş spune că e posibil ca şi aceştia să ne părăsească la un moment dat.

Totuşi, în ciuda a toate dezamăgirilor primite de la prietenii mei "adevăraţi", am găsit un prieten loial, statornic şi un bun ascultător, unul care îşi ţine cuvântul, şi care oferă dragoste necondiţionată. 
Mai mult decât atât, acest prieten a făcut un sacrificiu enorm pentru mine.
V-aş sugera să îi căutaţi compania pentru că este prietenos, şi plin de bunătate, îndelung răbdător şi plin de iertare.
Nu te judecă după înfăţişare, sau după cum te îmbraci, dar se uită la inima ta, şi îţi oferă iubire. Acest prieten , este Dumnezeu, El este un prieten loial, oricine îl are, nu rămâne dezamăgit!

Ce pot spune despre prietenia Lui? 
Ţine atâta timp cât eu comunic cu El!
Nu ai vrea şi tu un prieten loial?

3 comments:

  1. Adevărul este că prietenii ne fac viața mai bună.

    ReplyDelete
  2. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O vara frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete