Versetul zilei

Saturday, September 28, 2013

Revista A.V.A.



 Tot am auzit vorbindu-se despre revista A.V.A ( Agenda Valorilor Actuale), și m-am gândit de ce să nu vorbesc și eu despre ea?
Până la urmă, nu e ca și cum aș citi-o în calitate de străin, ci în calitate de prietenă și admiratoare pentru că a fost creată de niște persoane dragi mie. E drept că din acele persoane dragi, doar una a rămas să se ocupe acum de revistă, și mă bucură faptul că a avut puterea să continuie de una singură și să ajungă din ce în ce mai departe.

Dacă sunt printre voi persoane care încă nu au auzit de aceată revistă, probabil se întreabă ce fel de revistă e, cu ce se ”mănâncă” ?

Agenda Valorilor Actuale este o revistă culturală, adresată în special tinerilor dar nu numai, iar scopul ei este de a promova talentele și lucrurile de valoare care azi par să fie uitate.
Există multe reviste despre celebrități, despre animale, dar cât de multe sunt revistele ce promovează arta, sentimentele expuse prin intermediul unei poezii, cântecele, proza, și chiar blogging-ul?

A.V.A. este altceva, A.V.A. este mai mult decât o revistă pe care o răsfoiești, A.V.A. este vocea sufletelor celor care scriu, a unor oameni simpli ca și voi dar care au îndrăznit să dea și celorlalți câte ceva din frumusețea lor.



Acum, trebuie să zic ceva și despre cea care la ora actuala este redactor și fondator la această revistă, această persoană fiind nimeni alta decât Mălina Adina Netcă.

Pe Mălina am cunoscut-o acum vreo 2 ani și ceva, dacă nu mă înșel îndată se fac 3.
Ce pot să spun despre ea?
Încă continuă să mă uimească nu numai prin munca pe care o depune la revistă ci și prin ceea ce face sau ce a făcut atât pentru mine cât și pentru alții în calitate de prietenă.

Mălina, se vede clar,chiar a pus suflet la revista A.V.A. și nu cred că sunt singura care a observat acest lucru.

Acum, aș mai avea de spus și  anume ce cred eu despre revista A.V.A. , ce îmi place, ce nu îmi place...
Îmi place motto-ul pus pe prima pagină.
Îmi place faptul că Agenda Valorilor Actuale, îi încurajează pe toți tinerii să scrie, fie că sunt deja cunoscuți sau sunt abia la început de drum.
Îmi place faptul că este o revistă în care toate temele abordate sunt interesante, și continuă să se înoiască cu fiecare număr.

Și ador epigramele!
Vă mai pot spune despre poeziile și proza interesantă pe care le puteți răsfoi, de asemenea și interviurile se așteaptă să fie citite.

Ce nu îmi place la revistă, sincer nu prea știu, singurul dezavantaj din punctul meu de vedere aș putea spune că este faptul că nu pot sta întinsă în pat sau pe o bancă să răsfoiesc revista, aceasta fiind momentan citită doar prin intermediul internetului.

Vă mai las și pe voi să spuneți ceva despre A.V.A., că eu m-am cam lungit.

Spre final, aș vrea să îi felicit pe toți cei care fac parte din colectivul revistei, și de asemenea pe Mălina Adina Netcă , și să le spun , să nu se oprească din munca lor, să continuie, sunt sigură că se merită efortul !

Aici veți putea găsi toate cele 6 numere ale revistei, vă doresc lectură plăcută, aștept impresii! :)
http://revistaava.ro/category/numerele-revistei-a-v-a/

No comments:

Post a Comment