Versetul zilei

Sunday, September 22, 2013

Scrisoare de mulțumire...

Oamenii au timp pentru multe lucruri, dar atunci când vine vorba de mulțumire și de cuvinte calde, nu prea mai au timp.
Să fiu sinceră, eu , am cam rămas în urmă la capitolul mulțumiri, poate și voi, dar totuși azi este încă  timp...


Am deschis ochii azi dimineață, am privit spre cerul senin , albastru, cu niște nori ce par foarte pufoși, și pentru asta vreau să îi mulțumesc lui Dumnezeu.
Am auzit vocea persoanelor de lângă mine, și chiar dacă nu îi am pe toți cei dragi alături fizic, totuși știu că ei sunt  bine, și că Dumnezeu le poartă de grijă, pentru asta, și pentru că aud, vreau să îi mulțumesc lui Dumnezeu.
Am mâncat astăzi, și deși, poate unora li se pare banal, totuși mă gândesc că unii chiar nu au ce mânca, așa că am motiv să îi mulțumesc lui Dumnezeu.
Am vorbit azi, și aș putea să zic, e normal să vorbești, doar de aia ai gură, însă pe de altă parte , aș putea să zic, că unii nu pot vorbi, și dacă eu o pot face, pentru asta, vreau să îi mulțumesc lui Dumnezeu.
Am mers azi, cu toate că nu prea am vrut, dar dacă mă gândesc la cei care sunt într-un căruț cu rotile , eu trebuie și pot să îi mulțumesc lui Dumnezeu.
Am avut cu ce mă îmbrăca azi, așa că pot să îi mulțumesc lui Dumnezeu, alții nu au.

Dar, cei care nu au lucrurile acestea, sau nu sunt în întregime sănătoși, cei care nu văd, sau nu aud, ei au pentru ce să mulțumească?
Da! Cu toții avem motive pentru care să îi mulțumim lui Dumnezeu, la fel cum toată lumea are motive pentru care să ceară ajutorul lui Dumnezeu.

Oamenii au timp pentru multe lucruri, dar azi a venit vorba de cuvinte calde, de mulțumiri, așa că hadeți să îi apreciem pe cei care fac ceva pentru ei, și să le spunem cât de mult înseamnă acel ceva, poate fi și un pahar de apă primit de la cineva. Și mai ales, haideți să ne facem timp, să îi mulțumim lui Dumnezeu.

Lista mea...ar trebui să fie kilometrică, dar mă limitez la cuvintele astea.

3 comments:

  1. Multumesc lui Dumnezeu ca mai exista oameni ca si tine care trag un semnal de alarma si vor sa faca mai mult decat atat.

    ReplyDelete
  2. Multumim lui Dumnezeu mult prea rar pentru cat de des ne rasplateste el pe noi , de fapt nu e chiar rasplata caci de multe ori nu meritam..
    Chiar si asa...Sunt oameni norocosi si foarte nerecunoscatori din pacate..E frumos sa "te trezesti " cateodata.

    ReplyDelete