Versetul zilei

Sunday, April 8, 2012

Ca pentru sărbători...

Am să încep prin a-mi cere scuze pentru că n-am mai reuşit să trec pe la voi la fel de mult cum o făceam înainte, mă refer la persoanele pe care le urmăresc de mai mult timp. Au fost mai multe motive pentru care am cam abandonat această căsuţă virtuală, sper totuşi să revin în forţă.
Mulţumesc celor care au trecut pe la mine cu gânduri bune de fiecare dată deşi eu pe la ei n-am prea dat, sper să mă revanşez. Chiar intram şi îmi ziceam că sigur nu găsesc comentarii din moment ce au am tras chiulul dar găseam destule şi mă bucuram.
Mulţumesc şi celor care mă citesc fără să îmi zică prea multe, şi sper totuşi să vă fiu de folos prin ceea ce scriu.
Lipsesc pe timpul vacanţei, aşă că vă doresc sărbători fericite alături de cei dragi, şi să nu uitaţi ce sărbătorim de fapt, iar după aceste sărbători să ne revedem cu bine! :)

43 comments:

  1. Noi te vom urmari cu drag de fiecare data .

    Fiindca lipsesti aceasta perioada , iti urez de-acum PASTE FERICIT si sa ne reauzim cu bine dupa ce vei reveni !

    ReplyDelete
  2. Vacanta placuta! Sarbatori fericite!

    ReplyDelete
  3. Sarbatori fericite >:D<.Noi te asteptam sa revii si sa fi fericita si linistita dupa aceasta vacanta .

    ReplyDelete
  4. Bună, draga mea!:*
    Sărbători fericite şi ţie.
    Sper că primăvara a fost darnică şi ţi-a oferit numai zile însorite, cu multă dragoste şi fericire.
    Te pup şi...cum ai spus şi tu: "Să ne revedem cu bine!"

    ReplyDelete
  5. Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra ta sanatate, belsug si bucurii, iar Lumina din Noaptea Sfanta sa-ti ridice sufletele spre noi trepte spiritoale si sa-ti calauzeasca pasii pe drumul vietii.
    Sarbatori fericite si Hristos a Inviat!

    ReplyDelete
  6. Sa ai parte si tu de un Paste minunat!

    ReplyDelete
  7. Vacanta minunata si sarbatori fericite >:d<

    ReplyDelete
  8. si eu am lipsit in ultima vreme si mi-e teama ca o sa fac asta din ce in ce mai des.

    ReplyDelete
  9. Adevarat a inviat.!
    Sarbatori fericite si tie Lavinia draga,
    bucura-te de vacanta. :*

    ReplyDelete
  10. Sarbatori fericite ! o alta persoana care nu va mai scrie :-<. Dar sa te distrezi ! :*

    ReplyDelete
  11. Si eu am trecut cam rar pe blog ,dar e cam limitat timpul asta din pacate!Vacanta cat mai frumoasa si sa te bucuri de ea din plin! Paste Fericit. >:D<

    ReplyDelete
  12. Sarbatori fericite! Numai bine iti doresc!

    ReplyDelete
  13. Sărbătorile să îţi aducă linişte sufletească, lumină în privire şi o minune care să îţi facă viaţa mai frumoasă, să ţi-o umple de bucurii şi fericire. Hristos a înviat!

    ReplyDelete
  14. Dumnezeu sa te binecuvanteze. :) sa ne revedem cu bine. te imbratisez cu iubire

    ReplyDelete
  15. Sarbatori fericite si tot ce iti doresti!

    ReplyDelete
  16. Îţi urez Paşte Fericit şi să te bucuri de momentele petrecute alături de cei dragi!
    Te vom reaştepta cu mare,mare drag! >:D<

    ReplyDelete
  17. vacanta palcut si Paste fericit :D

    ReplyDelete
  18. Vacanta placuta si sarbatori fericite scumpo:*!

    ReplyDelete
  19. Sarbatori fericite si distractie frumoasa!

    ReplyDelete
  20. Sarbatori fericite. Fie ca lumina Domnului sa te vegheze pe tine si pe ce dragi!

    ReplyDelete
  21. Vacanţă plăcută şi sărbători fericite.

    ReplyDelete
  22. O vacanta placuta si un paste fericit :* !

    ReplyDelete
  23. Paste luminos cu bucurie in suflet si multa sanatate iti doresc!

    ReplyDelete
  24. Sărbători binecuvântate să ai!

    ReplyDelete
  25. Un Paste binecuvantat va doresc si plin de prezenta Celui Inviat!

    ReplyDelete
  26. Fie ca micul iepuraş jucăuş cu a sa blăniţă albă pătată de ouăle de ciocolată să vă aducă mii de bucurii în pargul zilei de Paşti şi multe ouă colorate cu ajutorul dragostii adevărate! Un Paşte fericit vă urez şi multă sănătate.

    ReplyDelete
  27. Lavinia, iti doresc sa te bucuri de Sfintele Sarbatori Pascale alaturi de cei dragi tie!
    Astept sa te intorci din vacanta si sa ne povestesti cum a fost :D

    ReplyDelete
  28. Liniste sufleteasca, belsug si lumina sa va aduca Sarbatoarea Invierii Domnului. Paste Fericit!

    ReplyDelete
  29. Stiu ca nu poti vedea azi acest mesaj dar vreau sa iti urez un Paste Fericit alaturi de cei dragi !

    HRISTOS A INVIAT !!!

    ReplyDelete
  30. Un blog lleno de sensibilidad y creatividad.Has creado un rincón con alma.Te sigo.Te invito a seguir mi blog.Saludos poéticos.

    ReplyDelete
  31. Hristos a Inviat!
    Paste fericit iti doresc alaturi de familie si prieteni!

    ReplyDelete
  32. Paste fericit:X Hristos a Inviat! Succes in continuare shi eu una nu sunt suparata pe tn la fel cum nmn de aiki nu este suparat pe tn. Esti o fata foarte talentata:):X

    ReplyDelete
  33. This is really a great and useful piece of info. I am glad to visit your blog. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.
    Logo Designs

    ReplyDelete
  34. aceeasi pace pe blogul asta
    :x
    vacanta placuta.. ce a mai ramas din ea:-<

    ReplyDelete
  35. Τhe idеa of your blоg iѕ trulу frеsh,
    Ι'm sure that the readers who will encounter your blogs will take pleasure from your content and thoughts.
    My web site: heel lift

    ReplyDelete