Versetul zilei

Thursday, April 26, 2012

Cerul a zâmbit pentru tine!

Să nu uiţi că azi nu este doar o zi întâmplătoare, azi cerul a zâmbit pentru tine iar tu la rândul tău ar trebui să-ţi acorzi câteva minute în care să simţi bucuria, căci ea nu este destinată celor din poveşti ce trăiesc până la adânci bătrâneţi , ea îţi este destinată ţie şi sufletului tău.
Ce mai aştepţi? Nu te-ai săturat să vezi în fiecare zi oameni cu frunţile încreţite şi părul cărunt de la prea multă supărare şi stres? Oameni grăbiţi ce aleargă zi de zi spre nicăieri hotărâţi să strângă cât mai mult dar fără să adune mai nimic.Ploi cu stropi rece, dorinţe neîmplinite şi toate pe o vreme pustie...Acum, e momentul să iei o gură de aer, să te opreşti şi să faci ordine în viaţa ta, acum e momentul să laşi bucuria să-ţi inunde sufletul, acum şi nu mâine, şi nici poimâine...
Şi nu uita: Azi cerul a zâmbit pentru tine!

17 comments:

  1. postare ta m-a facut mai bucuroasa pe ziua de astazi

    ReplyDelete
  2. Mi-a ridicat moralul postarea asta.:) Foarte frumos!

    Dee.

    ReplyDelete
  3. E un mare har să îți zâmbească Cerul!

    ReplyDelete
  4. Azi cerul a zambit pentru mine :*

    ReplyDelete
  5. Ce frumos, ai dreptate, soarele ne zâmbeşte doar că nu-l observăm noi. Adică fericirea ne este accesibilă dar noi alegem să fim nefericiţi.

    Mi-a plăcut postarea. :)

    ReplyDelete
  6. Daaa,astazi a fost un cer superb,chiar a zambit,la propriu!:)

    ReplyDelete
  7. Lavinia : trebuie sa iti multumesc mult pt acest articol . M-ai ajutat foarte mult cu aceste randuri . Azi am avut o zi prea grea si o zi in care totul a mers foarte prost insa am constientizat acest lucru si m-am oprit , dar cele rele sau scurs si nu pot da timpul inapoi pentru a constientiza mai rapid asta .
    Astazi am intalnit oameni care pur si simplu imi port pica , invidie si care se rog pt raul meu . Nu mi-a venit sa cred si mi-am pus intrebarea : ,,Alti oameni care imi vor raul? " .
    Nu-i inteleg ! Le spun ,,Buna ziua" si ei se uita urat si in vorba se rastesc la mine.Ura lor se citea pe chipuri.Oameni pe care doar i-am vazut si carora nu le-am facut nici-un rau , oameni pe care nu i-am atins nici macar cu o vorba , imi spuneau : ,,Deschide geamul si aruncate de la etaj" !

    Am citit mesajul tau din acest articol.Crede-ma...m-a ajutat enorm . Eram ferm convins ca nimic nu-mi mai poate schimba starea in bine astazi , dar tu ai reusit .
    Astazi...cerul a zambit pentru mine ! ...si Dumnezeu m-a ajutat sa trec cu bine peste aceste momente si m-a intarit ca de obicei .
    Eu le multumesc acestor persoane care imi vor raul pentru ca datorita lor...Astazi sunt mai puternic !

    ReplyDelete
  8. a fost ft. frumos azi.. pot spune ca a zambit :)

    ReplyDelete
  9. Postarea ta mă face să-mi deschid ochii...în adevăratul sens al cuvântului!

    ReplyDelete
  10. "cand iti intorci privirea spre Dumnezeu, te luminezi de bucurie!!

    ReplyDelete
  11. chiar mi-a zimbit cerul astazi !
    Multumesc pentru ginduri frumoase :)

    ReplyDelete
  12. si cerul cand ne zambeste...moare.

    ReplyDelete
  13. Parca mia dat un pic de curaj

    ReplyDelete
  14. azi cerul chiar a zambit cu multa, multa caldura pentru mine :D

    ReplyDelete
  15. TOT timpul trebuie sa lasi bucuria sa-ti inunde sufletul .

    ReplyDelete
  16. Pacat ca nu mai stim sa zambim si sa simtim bucuria.

    ReplyDelete