Versetul zilei

Saturday, April 21, 2012

De ce trăieşti?

Îmi aduc aminte nişte versuri care sună cam aşa :
 " Dacă vreodată în această lume
   Te-n trebi de ce trăieşti
   Un tainic glas îţi va răspunde
   Să lupţi, să speri şi să iubeşti"

Nu ştiu autorul din păcate însă ştiu că sunt momente în viaţă când fiecare persoană ajunge să îşi pună această întrebare, să îşi găsească un ţel, un vis sau nişte principii pe care să le urmeze. Nu ştiu câţi dintre voi s-au întrebat de ce trăiesc sau câţi dintre voi au găsit cu adevărat răspunsul, dar cred că cel mai corect răspuns este acela că oamenii au fost făcuţi pentru veşnicie iar viaţa pe acest pământ este doar puntea pe care suntem nevoiţi să trecem pentru a ajunge la destinaţie.Mulţi oameni îşi pun nădejdea şi speranţa în această lume şi uită adesea răspunsul la această întrebare. Însă cînd vom ajunge la finalul acelei punţi , când va trebui să păşim dincolo ne vom putea dezlipi de această lume? Nu trebuie să uităm că aici suntem doar călători iar adevărata casa ne aşteaptă, suntem noi  pregătiţi pentru ea? Eşti tu pregătit/ă pentru ea?

33 comments:

  1. eu nu stiu de ce traiesc.. sincer. chiar nu am un scop in viata pentru care sa ma trezesc in fiecare dimineata.
    dar stiu ca vreau sa fiu fericita. si o sa incerc asta din rasputeri.

    ReplyDelete
  2. Traim,pentru ca ne este dat sa implinim un destin.

    ReplyDelete
  3. Nu m-am intrebat niciodata de ce traiesc. Este adevarat ca mi-am pus intrebarea altfel: pentru ce traiesc? Dar de ce... N-am dreptul sa intreb asta! Niciunul nu are.

    ReplyDelete
    Replies
    1. intrebarea mea are acelasi sens cu cea pe care ai puso tu, sau acesta e sensul pe care ar fi trebuie sa il aiba, cred ca trebuia sa o pun altfel.

      Delete
  4. Pentru mine "de ce traiesc?"este o intrebare cu raspuns inexistent!

    ReplyDelete
  5. Traiesc pentru El a vrut ca eu sa traiesc.

    ReplyDelete
  6. cele versuri sunt geniale...jos palaria

    ReplyDelete
  7. M-am intrebat intodeauna de ce traiesc,insa nu m-am intrebat daca intradevar as vrea sa mor.Presupun ca am si eu sensul meu :)

    ReplyDelete
  8. eu...nu stiu, chiar nu stiu si as vrea un raspuns pentru ca mi se pare corect sa-l aflu, dar toate la timpul lor.

    ReplyDelete
  9. E o intrebare filosofica, grea de tot,e una care implica atat viata cat si moartea. "Fii sigur ca traiesti pentru ceea ce merita sa mori"

    ReplyDelete
  10. credeam că ştiu pentru ce trăiesc, că am găsit ceva pentru care să merite să lupt...credeam, acum nu mai ştiu nimic, nu mai înţeleg nimic şi parcă nici nu mai vreau să înţeleg

    ReplyDelete
  11. De ce traiesc? Pentru a sadi un pom si sa las ceva bun in urma mea...:P

    ReplyDelete
  12. Toti avem o misiune aici pe Pamant.Nimeni nu pleaca pana nu-si indeplineste misiunea .
    De ce traim ? Pentru ca viata pe Pamant este ca o instruire practica pentru ceea ce va urma .
    Venim , vizitam si apoi plecam ,,acasa" .

    ReplyDelete
  13. ce zici de o intrebare ajutatoare: "cum traiesc?" ce zici sa incepem cu asta? :)
    uite ca pot sa spun cu mana pe inima de ce traiesc si pentru ce traiesc. si ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat aceasta lumina a intelegerii: eu decid pentru ce traiesc. este o alegere personala. nu este o revelatie venita intr-un moment de meditatie sau de inaltare spirituala. este o alegere individuala, libera. si mai este si una fluida. pentru ca in diferite etape ale vietii vom avea diferite prioritati, adica acele lucruri importante pe care le simtim ca dau sens vietii noastre. intr-o perioada poate fi "sa invat, sa ma instruiesc - cunoasterea". in alta poate fi "sa fiu mama, sa astern drum pentru inca un suflet". si asa mai departe.... iar pentru pregatirea plecarii exista o singura cale: sa traim.

    ReplyDelete
  14. TRAIESC, TRAIM , PENTRU CA AM PRIMIT ACEST DAR DIVIN NUMIT VIATA , DAR CE FACEM CU A NOASTRA VIATA ?........ ESTE O ALTA INTREBARE .
    CE FAC CU A MEA VIATA ? O TRAIESC !

    ReplyDelete
  15. Fiecare persoana are viata ca un dar si trebuie sa o valorifice si sa o fructifice ca atare.Eu cred ca fiecare avem "o misiune" de indeplinit ,fiecare suntem lasati cu un scop in aceasta viata.

    ReplyDelete
  16. Sincer, cred ca raspunsul nu e unul singur. Cred ca pe parcursul vietii gasim mai multe raspunsuri.

    [ De exemplu, eu traiesc sa mananc clatite :)) ]

    ReplyDelete
  17. Eu m-am intrebat de multe ori de ce fac oamenii atatea daca oricum mor? De ce invata, de ce muncesc, de ce se zbat pentru bani si alte chestii, daca oricum le va pierde si la moarte nu va mai avea decat sufletul.

    ReplyDelete
  18. Frumoase versuri!
    De ce trăiesc? Şi eu mi-am pus această întrebare de multe ori.Sunt sigură că fiecare om este dat cu un anume scop pe pământ,iar acela îl vom descoperi pe parcursul vieţii...

    ReplyDelete
  19. Mă bucur că ai revenit printre noi! >:d<

    ReplyDelete
  20. Eu nu sunt pregatita.
    Am multe de invatat,dar mai intai trebuie sa invat sa iert si sa iubesc.

    ReplyDelete
  21. De ce traiesc? Traiesc ca sa aflu de ce traiesc,si atunci cand am aflat o sa traiesc pentru a trai ce am aflat....:D

    ReplyDelete
  22. De ce ti-e frica de moarte? De ce amani tot timpul "a trai"? de ce astepti sa se intample "ceva" pentru a trai? Traieste!

    ReplyDelete
  23. aceasta intrebare si-o pune aceia ca mine care nuu sunt siguri daca exista cu adevarat Dumnezeu.Cei care Cred In Dumnezeu,stiu pentru ce traiesc,Dar cei care nu credem, ne intrebam de ce traim.Poate ca suntem ca frunzele pomilor.Ne nastem ne dezvoltam (polemizam)Imbatrinim si apoi murim.Poate umanitatea este doar un microb.Cine stie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toti traim cu un motiv. Fiecare este unic in felul sau, fiecare are ceva aparte si poate tocmai acest lucru ar trebui sa ne spuna ca fiecare are rolul sau pe acest pamant fie ca crede in Dumnezeu sau nu.

      Delete
  24. EU nu stiu pentru CE traiesc😞

    ReplyDelete