Versetul zilei

Saturday, April 7, 2012

Cred, pentru că simt.

"Cred în Dumnezeu aşa cum cred în răsăritul soarelui.Nu pentru că îl văd ci pentru că văd tot ce atinge."
C.S.Lewis

Poate te-ai întrebat de ce am ales acest citat ca să fie unul de "bun venit", poate te-ai gândit că a fost la nimereală, sau poate a fost cel ce mi-a atras atenţia, ori poate nu te-ai întrebat nimic privindu-l. Dar ştii ce se află în spatele acestei afirmaţii? Cred că cel care ar trebui să ştie cel mai bine este C.S.Lewis, pentru că el a dat viaţă acestei idei, dar eu am ales-o pentru că am trăit-o.

De multe ori pe timp de vară, obişnuiam să stau pe banca bunicilor şi să simt razele de soare cum mă încălzesc încet. Nu mă puteam uita la soare, dar ştiam că e acolo, îi simţeam prezenţa.Pentru mine, Dumnezeu este mai mult decât o rază de soare, El îmi oferă căldură chiar şi pe timp de noapte, pe El îl simt oricând. Se mai întâmplă uneori să mă simt singură, e la fel ca atunci când soarele este acoperit de nori, dar cu toate astea El  e acolo. 

Atunci când Dumnezeu intră în viaţa ta şi îţi atinge inima totul se transformă în ceva frumos, ceva ce nimeni altcineva în afară de El nu ar putea să o facă, şi asta pentru că Dumnezeu este mai mult decât ar putea oamenii să spună, şi pentru că numai datorită Lui putem avea speranţă.Iar dacă am ales să fiu aici şi să vă spun despre El, nu e pentru mine, pentru că eu nu câştig nimic din asta, ci e datorită faptului că mi-aş dori ca toată lumea să înţeleagă că Dumnezeu ne iubeşte, ne vrea binele şi fără El viaţa nu ar mai avea nici un sens.Mai departe depinde de tine!

43 comments:

  1. Interesant...ai ales un citat minunat de la care poţi scrie multe, multe!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pe mine ma duce cu gndul doar la un singur lucru...

      Delete
  2. Eu cred in rasaritul soarelui asa cum cred in Dumnezeu. Mi se pare mai corect. Fain citatul. Si frumos ca impartasesti din credinta ta.

    ReplyDelete
  3. Dumnezeu se descopera daca vrem sa il descoperim, nu intra cu forta pe fereastra inimii. Credem, pentru ca El ne da credinta, vedem pantru ca El ne da vederea. Sa ai parte de Florii cu bucurie si credinta!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa este, depinde de noi daca ii deschidem inima.
      multumesc, si tie iti doresc la fel!

      Delete
  4. Cat de frumos ai scris! Asa este ...Dumnezeu ne iubeste si pentru fiecare are cate ceva.

    ReplyDelete
  5. esti asa de tanara si asa de echilibrata...
    uneori parca ma mahnesc, stiind ca eu nu scriu asa de frumos despre El.
    dar suntem diferiti, important ca El este, chiar daca este acoperit de nori, de cuvinte sau de ganduri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiecare scrie frumos despre El, fiecare in felul lui :)

      Delete
  6. Dumnezeu exista prin tot ceea ce EL a creat.

    ReplyDelete
  7. interesant citat..si totusi nu cred pana nu vad cu ochii mei

    ReplyDelete
    Replies
    1. credinta , inseamna sa crezi ceva ce n-ai vazut, ori daca vezi atunci nu mai e credinta ci demonstratie.
      dar poate vei crede, atunci cand vei simti.

      Delete
  8. Dumnezeu intotdeauna ne vrea binele si ne ajuta. Unii oameni cand nu le merge ceva cum trebuie , il acuza pe Dumnezeu , dar trebuie stiut ca Dumnezeu nu tine binele cu forta la el :d

    Sa ai o zi minunata !

    ReplyDelete
  9. El e mereu acolo,chiar daca unii nu sunt convinsi de asta ,el ne ocroteste!Superba postarea!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. corect :) si mereu va fi.
      ma bucur ca ti-a placut.

      Delete
  10. Ai dreptate!
    Cred în El și El e în mine :)

    ReplyDelete
  11. As citi si reciti postarea asta de o suta de ori numai pentru citatul de la inceput. E genial:).

    Dee.

    ReplyDelete
  12. adevarat ... persoanele ne parasesc cu timpul , dar Dumnezeu niciodata ! Cred Doamne ajuta, necredintei mele .

    ReplyDelete
    Replies
    1. imi plac ultimele cuvinte, cred Doamne, ajuta necredintei mele.

      Delete
  13. superb citat! a spus totul! seara faina!

    ReplyDelete
  14. "Pentru mine, Dumnezeu este mai mult decât o rază de soare, El îmi oferă căldură chiar şi pe timp de noapte, pe El îl simt oricând."

    Frumos. Foarte bine spus. Ma impresioneaza cum in ciuda faptului ca aud revolte crestine ce se plang de lipsa de credinta de printre oamenii zilelor de azi, mai exista cate un suflet pur, bine intentionat care sa trezeasca pe toti la realitate. Eu cred.

    ReplyDelete
  15. Ar trebui sa lasi cacaturile si prostiile despre Dumnzeu si sa te faci scriitaore . Lasa prostiile , ai talent , iti mai trebuie inspiratie si sa iti lasi mintea sa depaseasca limitele impuse de aia care ne conduc si care de indoapa cu minciuni gen "Dumnezeu" si "educatie" si "maniere" , sunt doar niste metode de limitare a mintii.
    Despre faza cu scriitaorea , pa bune , ai talent . Asculta Pink Floyd si Simple Plan si uita-te la filme pt baieti si la anime-uri shonnen, si citeste carti gen Stapanul Inelelor si Puterea Celor Sase si Eu Sunt Numarul Patru si Lilly Of The Valley , o sa vezi cum vine inspiratia .
    A , nu uita sa te uiti la RomeoxJuliet si D.N.Angel si Teen Titans si Bakugan . Bakugan e foarte inspirational ;) , mai ales in combinatie cu Simple Plan (sfat : nu asculta Summer Paradise ft. Sean Paul).

    ReplyDelete
    Replies
    1. la ce folos sa fiu scriitoare daca nu scriu despre El? ceea ce scriu despre Dumnezeu nu sunt cacaturi ci adevaruri care iti linistesc sufletul, imi pare rau ca tu nu le vezi;

      Delete
  16. Inteleg ce simti , dar si eu simt ca sunt venita de pe o planeta din viitor si ca vad viitorul si ca sotul verisoarei mele e fratele unui cantaret si ca in timpul scolii sunt adormita sau ceva doar pt ca nu imi vine menstruatia decat in vacante :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. draga anonim, eu nu vorbesc despre simturi gen simt ca va ploua ci gen simt ploaia pentru ca ma atinge.vorbesc despre dragoste si credinta care nu se pot vedea ci doar simti, iar daca tu nu crezi in astfel de simturi e problema ta:

      Delete
    2. hai , mai , doar nu mi-ai aprobay comentariul >:(

      Delete
    3. ba da, l-am aprobat, ti-am si raspuns.

      Delete
  17. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    ReplyDelete
  18. Vai, cat imi place Lewis. Mi-a placut de cand eram mica si am citit Cronicile din Narnia. E pacat ca acum majoritatea stiu doar filmele si pierd niste carti atat de frumoase..

    ReplyDelete
  19. Nu ştiu dacă a avut loc un eveniment în viaţa ta care te-a transformat brusc (Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca a lasat inima mea sa mai bata si astazi!) sau dacă întreaga ta viaţă este o expresie a Suflului Divin, dar e o vorbă: "Ce-i frumos şi lui Dumnezeu îi place". Iar tu eşti deosebit de frumoasă. Chipul minunat fiindu-ţi în acest sens o reflexie a sufletului. Îmi place cum gândeşti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc pentru cuvintele tale si pentru vizita :)

      Delete
    2. Cu plăcere... :) Mersi şi eu de vizită dar nu prea actualizez acel blog. Acum am deschis unul nou, l-am trecut la nick.

      Delete