Versetul zilei

Tuesday, April 24, 2012

Îţi faci timp să te rogi?

Poate că tu nu pui preţ pe rugăciune, sau pe ceea ce implică o convorbire sinceră cu Dumnezeu, dar ştiai că sunt oameni care se bazează pe acest lucru? Ştiai că rugăciunea aduce speranţă şi linişte în suflet? Nimeni nu te poate înţelege mai bine ca Dumnezeu, păcat însă că El nu este aici în persoană ca să stea de vorba cu tine, poate acestea sunt gândurile pe care le ai uneori, însă Dumnezeu este lângă tine prin rugăciune şi chiar dacă nu-L poţi vedea îi poţi simţi alinarea. Nimeni nu leagă rănile mai bine ca El .Şi totuşi, îţi faci tu timp să te rogi? Sau consideri acest lucru ca fiind unul nu prea important, uneori mai uiţi iar alteori poate îţi zici că Dumnezeu nu te aude. Nimic mai fals. Dumnezeu aude şi vede totul, până şi gândurile tale, aşa că de ce nu ai veni să stai un pic de vorbă cu El? De ce nu i-ai spune ce ai pe suflet? Nu ai vrea să ştii că există cineva care îţi poate da chiar mai mult decât poţi tu cere sau gândi? Sau poate îţi spui " nu e adevărat, eu m-am rugat şi El nu mi-a dat ce i-am cerut" dar oare a fost voia Lui ceea ce tu i-ai cerut? Sau poate răspunsul a fost " mai aşteaptă". Nu te înşela, Dumnezeu ascultă rugăciunea şi răspunde la vremea Lui , după cum îţi este ţie mai bine , însă tu îţi faci timp să stai de vorba cu El?

12 comments:

  1. Prin rugaciune purtam o ,,conversatie" cu Dumnezeu . EL mereu ne asculta ruga si este in fiecare moment langa noi. EL isi dedica tot timpul noua , dar noi ii dedicam macar cateva minute pe zi ?

    Eu ma rog in fiecare dimineata si seara iar duminica ma duc la biserica pt ca eu cred in Dumnezeu mai mult decat cred in mine , iar tot ceea ce am facut am facut cu ajutorul Lui. De fiecare data este langa mine si ii multumesc mereu pentru acest lucru .

    ReplyDelete
  2. da...vorbesc adesea cu El. si-mi raspunde mereu cum spui, la vremea Lui.

    ReplyDelete
  3. Chiar aseara m-am rugat cu foarte mult patos,ca sa spun asa.Si am plans,ceea ce mi se intampla rar cand ma rog,dar se zice ca atunci cand plangi,Dumnezeu iti face un semn ca te aude,si te intelege.Eu l-am renegat de multe ori,spunand ca nu e langa mine,si neintelegand de ce permite sa se intample tot ce-i rau,dar cum spuneai si tu,toate la timpul lor.EL stie cand sa ne raspunda cum vrei noi,si cand nu.

    ReplyDelete
  4. Da,si eu vorbesc cu El si stiu ca fiecare gand este auzit de El,prin urmare nu este strain de ce ne dorim...

    ReplyDelete
  5. Se intampla des,chiar si fara sa-mi dau seama,sa vorbesc cu Dumnezeu şi să-i spun tot ceea am pe suflet.

    ReplyDelete
  6. Eu cred in Dumnezeu cu tarie...ma rog atat seara cat si dimineata cand ma scol ca mi-a mai oferit o zi de viata...si ptr asta sunt datoare sa-i multumesc.

    ReplyDelete
  7. cred ca problema nu e DACA vorbim cu Dumnezeu...ci CAT DE DES vorbim cu EL si in ce fel...
    cu siguranta fiecare are modul lui de a se ruga, nu cred ca exista o persoana pe acest pamant care sa nu comunice cu EL...imi este imposibil sa cred asa ceva...

    ReplyDelete
  8. Am văzut deunăzi o imagine pe net care spunea: "one day before the exam and i am the most religious man on earth". E trist. Dar mereu ne putem 5 minute pentru rugăciune, zic eu.

    ReplyDelete
  9. incerc sa ma rog in fiecare seara.. de mica fiind parintii m-au obisnuit cu acest program.
    cand sunt in tramvai si trec pe langa catedrala si ii vad pe toti oamenii facandu-si cruce, ma gandesc "oare cati dintre ei s-au rugat azi noapte?" .. eu nu-mi fac cruce, pentru ca nu asa simt la momentul acela ca trebuie sa ma exprim.
    eu nu sunt conventionala si nu-mi plac normele si stricteturile bisericii, am o credinta mai aparte. nu stiu daca e bine, nu stiu la varsta asta ce e bine si ce e rau, dar asa simt.

    ReplyDelete