Versetul zilei

Friday, December 5, 2014

O lecție învățată

Sursă imagine: internet

Nu știu dacă i-am mulțumit vreodată lui Dumnezeu îndeajuns pentru tot ce a făcut pentru mine. 

Întotdeauna îi cerem lucruri și le așteptăm cu nerăbdare, întotdeauna insistăm și cu cât ni le dorim mai mult, cu cât le vedem mai departe cu atât mai mult ne luptăm pentru acele lucruri, de puține ori mulțumim.
E nevoie de o mulțime de rugăciuni, lacrimi, zbucium, lupte și de așteptare ca Dumnezeu de cele mai multe ori să facă ceea ce noi îi cerem, asta pentru că planurile Lui implică răbdare, implică dragoste, implică un proces de învățare și pregătire, dar cu toate acestea (nu știu voi cum sunteți) uneori îi mulțumim doar o dată pentru ce a făcut.

Am colindat astăzi mall-ul, am trecut pe lângă atâtea lucruri și le-am privit, parcă mi-a rămas privirea acolo... Trebuia să îmi aleg un cadou, aveam la dispoziție niște bani și multe multe lucruri care îmi făceau cu ochiul. Nu odată am trecut pe lângă ceva zicând: e prea scump, nu o dată am trecut pe lângă altceva spunând că vreau și aia și cealaltă și nu mă pot hotărî, căci pe toate nu le pot avea.
În cele din urmă m-am ales cu o carte și o căciulă, acesta fiind cadoul meu de Moș Nicolae. Am ajuns la calculator și am deschis facebook-ul ( că doar sunt bolnavă de facebook acuma) și am găsit o mulțime de poze cu cadourile altora, am rămas surprinsă să văd că unii au primit doar dulciuri și că erau fericiți cu ele. 
Prietenul meu a vrut să îmi cumpere ”doar” ciocolată, i-am replicat: Atât merit eu?

Mă întorc... am văzut cadourile lor și m-am gândit, uau... eu am primit mult mai mult decât atât, apoi am stat și m-am gândit la câte am, la ce am primit și la faptul că totul e de la El... 
M-am întrebat dacă i-am mulțumit vreodată îndeajuns pentru ceea ce am, răspunsul e nu.

Cred că nu e nevoie să mai zic că nici măcar nu-mi meritam cadoul...că am fost prea egoistă să apreciez lucrurile simple, mi-am dorit mai mult.

Am dat și de postarea cuiva care se referea la cei ce nu au ce îmbrăca...

Acum eu cred că voi nu sunteți așa egoiști ca mine, dar ceea ce vreau să vă spun este că trebuie să îi mulțumim lui Dumnezeu pentru tot ce avem, tot ce primim, întotdeauna vor exista oameni care vor visa la ceea ce avem noi.

8 comments:

  1. Eu nu am primit nimic, nu am avut timp sa ma duc sa imi iau ceva, eu sunt cel mai bun Mos pentru mine, dar am avut grija sa ii iau lu fiu-meu. Asa este orice gest conteaza, iar altii au atat de putine in comparatie cu ce avem noi.Sa fii iubita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... cred ca nici eu nu as primi nimic daca as fi singurul mos al meu:d

      Si tu sa fii iubita!

      Delete
  2. Si eu am impresia ca am primit mai mult decat meritam:(

    ReplyDelete
  3. Suntem obisnuiti doar sa Il rugam sa ne ajute, nu sa Ii multumim, asta e adevarul...

    ReplyDelete
  4. Poate ma ajuti si pe mine in concurs, mai multe detalii in aceasta postare. http://367dezile.blogspot.ro/2014/12/rugaminte-rugatoare.html
    Va multumesc!

    ReplyDelete