Versetul zilei

Wednesday, December 31, 2014

La mulți ani, 2015!


Sursă imagine: messagesquotes.com

Nu vreau să-i fac inventarul acestui an ce tocmai a trecut. Nici măcar nu știu cum am trecut prin el, am impresia că ieri serbam revelionul pentru intrarea în anul 2014...
Nu vreau să pun în balanță lucrurile rele și lucrurile bune de care am avut parte sau pe care le-am săvârșit.
Vreau în schimb să mă bucur că mă aflu aici, în viață. Vreau în schimb să îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că m-a lăsat să prind începerea anului 2015.
Se deschide o nouă filă în fața noastră. Nu știu cum o voi trăi, nu știu ce urmează să scriu pe ea, dar un singur lucru îmi doresc cu adevărat și sper, ca cei dragi și Dumnezeu să rămână lângă mine.

Mă uit în urmă și nu pot să cred câți oameni au venit și au plecat de lângă mine, nu pot crede cât s-au schimbat, nu pot crede că cu ceva timp în urmă petreceam revelionul împreună iar acum suntem niște străini.

Nu pot crede nici prin câte am trecut, lucruri frumoase dar și triste, nici cât de mult mi s-a schimbat viața și nici cât de mulți alți oameni am întâlnit...

Nu pot crede că deja se termină un semestru din anul doi de facultate, că mai e un pic și se duce și școala mea...

Nu pot crede nici cât de minunat a lucrat Dumnezeu în viața mea, nu pot crede cum a transformat kilometri distanță în milimetri de apropiere, cum mi-a limpezit calea și mi-a ascultat visele...nu pot crede nici măcar cât de nerecunoscătoare am fost eu...

Sunt aici, în 2015 împreună cu voi și nu pot decât să îi mulțumesc Lui și să îl rog să rămână alături de mine.

Profit de acest articol să anunț și aniversarea blogului meu care împlinește în luna ianuarie a anului 2015 chiar 5 ani...

La mulți ani dragii mei, vă doresc un An Nou plin de bucurii, împliniri sufletești, dragoste și credință! Fie ca ploi de binecuvântări să picure zilnic peste voi și Dumnezeu să vi se așeze în inimi!

12 comments:

  1. La multi ani, un an mai bun, mai frumos iti doresc.Citesc cu mare drag fiecare postare de-a ta, ma regasec in multe intamplari din viata ta.LA MULTI ANI BLOGULUI TAU! Ma gasesti aici, am inceput un nou blog..http://ellafairytale.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. La multi anI Lavinia!!! Sunt fanul tau si mereu citesc potarile tale cu drag. As dori sa dispun de inca mai mult timp si sa pot analiza si mai mult ideile tale. Esti un om minunat si ma bucur enorm ca am avut frumoasa ocazie sa te intalnesc prin intermediul blogosferei. Te pup cu drag fata frumoasa si desteapta! Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Liuba, tu mereu imi lasi ganduri frumoase care ma bucura!
      Te pup si eu! :*

      Delete
  3. La multi ani, tie si blogului tau!
    Sa ai un an binecuvantat cu harul si minunile Domnului!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Simona,iti doresc si eu tie un an binecuvantat!

      Delete
  4. Si eu tot cam 5 ani am de blog :) Sunt super fericita ca nu am renuntat niciuna :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu aveam impresia ca tu ai cu un an mai mult decat mine:D
      Si eu ma bucur, sa stii, ca multe persoane erau cand am inceput si i-am mai viztat dar blogul lor pare abandonat...:(

      Delete
    2. Da, acum am numarat si eu, 2015 e al 7lea an de blogging pentru mine, uau :))

      Delete
    3. Fain :D deja esti batrana pe aici! :))

      Delete