Versetul zilei

Saturday, January 3, 2015

Ce ne spunem când nu ne vorbim - Chris Simion


Sursă imagine: elefant.ro

Am citit această carte în luna lui august 2014.

”Ce ne spunem când nu ne vorbim” a fost o carte pe care am devorat-o în aproximativ 3 zile, dar a fost și o carte care m-a enervat. De ce?
Pentru că toată învălmășeala de sentimente, cuvinte în care mă regăseam și gânduri, deveniseră la un moment dat prea multe, prea plin.

Îmi place să găsesc astfel de gânduri în cărți dar și gândurile strică când sunt expuse prea mult.

Într-o altă ordine de idei povestea din această carte mi se pare un pic în ceață, recunosc că nu am înețeles finalul, totuși, dat fiind faptul că în august împrumutasem cartea de la o prietenă, m-am hotărât să o recitesc și să mi-o cumpăr dacă am ocazia.

”Ce ne spunem când nu ne vorbim” este o carte de suflet.

Citate:

”Sunt momente în care nu mai știu să cad în genunchi, nu mai știu să-i vorbesc lui Dumnezeu”

”Nici să murim unul fără altul nu putem căci până și moartea noastră e în doi”

”Când două suflete se iubesc, Dumnezeu nu toarnă apă doar unuia.”

”Când ești murdar pe corp te duci și te speli cu apă. Dar când îți e murdar sufletul cu ce te cureți?”

”Niciodată nu o să poți să zbori pe un culoar diferit de sufletul tău pereche”

Notă:  4/5

Vă recomand cartea!

10 comments:

  1. Ce mult mi-ar placea sa o citesc si eu :)

    Imi place mult acest citat: "Când ești murdar pe corp te duci și te speli cu apă. Dar când îți e murdar sufletul cu ce te cureți?” frica a dar in mine dupa am citit... Te pup xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cred ca e si preferatul meu...

      Poate o sa ai ocazia sa o citesti!

      Delete
  2. Nu am citit-o, o s-o adaug pe lista.Dar daca e o carte de suflet atunci voi vrea sa o citesc si eu!

    ReplyDelete
  3. Ador şi eu această carte. E în top 3 la mine. Toată cartea e un citat.
    E genul de carte care te face să o trăieşti cu intensitate, să te transpui în pielea personajelor. Şi dacă n-ai iubit, n-ai cum s-o înţelegi. Dacă n-ai iubit aşa, cartea e doar un clişeu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, asa e, daca nu ai iubit e mai greu de inteles...

      Delete