Versetul zilei

Monday, January 5, 2015

Eu sunt cu tine

Sursă imagine: www.resursecrestine.ro

Nu cer ca oamenii să mă înțeleagă, Dumnezeu o  face și asta îmi este de ajuns.

Am alergat prin viața asta ca un om ce caută fericirea și dragostea, naiv și orb, m-am încrezut în toți și în toate dar am rămas dezamăgită. Dacă este un lucru cert pe care pot spune că l-am învățat mai bine ca niciodată până acum acela este faptul că oamenii pleacă. Oamenii rănesc și fug , oamenii judecă și își dau cu părerea chiar și când nu este cazul, oamenii se dau prieteni pe din față dar îți înfing cuțite pe din dos.
Dacă acesta ar fi fost singurul lucru cert învățat de mine aș fi fost tristă acum, dar nu sunt tristă. Nu sunt tristă pentru că am mai învățat ceva: Dumnezeu rămâne. Dumnezeu nu rănește, El vindecă rănile, Dumnezeu nu fuge, El este credincios. Dumnezeu oferă iertare în schimbul judecății și nu își dă cu părerea decât atunci când trebuie. Dumnezeu are o singură față și nu îți înfinge cuțite, El doar le scoate.

Nu sunt tristă acum, dar am realizat încă o dată că nu la oameni trebuie să apelez, nici măcar la prieteni, ci la El.

Oamenii mi-au spus de toate, Dumnezeu în schimb mi-a spus doar câteva cuvinte și au fost exact acelea care trebuiau. Vă întrebați care erau acele cuvinte?


Eu sunt cu tine.

Atâta tot.

Oamenii mi-au spus de toate, dar asta nu. De ar fi știu ei, că în momentul în care le-am vorbit nu aveam nevoie de păreri, de judecăți și alte lucruri ci doar de sprijin, poate mi-ar fi spus la fel. Dar ce mai contează acum?

El e cu mine și asta mă bucură!

P.S. Nu mai căutați ajutor la oameni, căutați-l la cel ce știe să ajute, la El!

4 comments:

  1. Cata dreptate in cuvintele : " Oamenii rănesc și fug , oamenii judecă și își dau cu părerea chiar și când nu este cazul, oamenii se dau prieteni pe din față dar îți înfing cuțite pe din dos."

    Sora mea la fel mereu se increde doar in Dumnezeu si face bine, fiindca de foarte multe ori a fost dezamagita. Si eu am fost dezamagita, insa eu uit repede si cred ca e bine pentru mine. Te pup scumpa mea xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu am incredere in oameni, Dumnezeu lucreaza si prin oameni, dar am invatat ca este bine ca mai intai sa vin inaintea Lui cu problemele mele pentru ca de multe ori ne ducem la oameni si ramanem dezamagiti.
      Ma bucur ca sora ta face asta :)

      Delete
  2. Blestemat este omul care se increde in om. Stiu sigur ca exista un asa verset in Scriptura, dar nu imi amintesc exact unde. Daca am acorda si noi mai multa atentie in ceea ce este scris, atunci ar fi mult mai usor.

    PS: Ma bucur ca am revenit in tot ceea ce inseamna blogger si ma bucur ca inca ma mai regasesc in ceea ce scrii. Domnul sa te binecuvinteze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, cred ca este ceva de genul, cred ca in Vechiul Testament...doar cred:D.

      Bine ai revenit, ma bucur ca inca te regasesti!

      Dumnezeu sa te binecuvanteze si pe tine!

      Delete