Versetul zilei

Sunday, January 4, 2015

A new start with a new friend: me

M-am săturat să fiu comentată de alții pentru absolut orice fac și pentru cum sunt.
Când eram slabă, eram prea slabă și prea uscată pentru ei, acum că am pus ceva kilograme evidente pe mine sunt prea grasă și cine știe ce-am făcut de am devenit așa.

Așa că m-am decis, o să îmi ofer un nou început cu un nou prieten, adică eu. 
Pentru ce trebuie să mă duc eu să mă plâng nu știu cui?
Judecată oricum sunt pentru orice fac.

Eu și Dumnezeu, îmi ajunge.



6 comments:

  1. Stii tu povestea cu "Batarnul, copilul si magarul", asa ca nu-i poti impaca pe ceilalti oricat ai vrea. Morala: cand incerci sa-i multumesti pe toti, ii vei nemultumi pe toti.
    I wish you a good start!

    ReplyDelete
  2. Lavi,tu esti o fata frumoasa si arati bine asa cum esti.La multi ani !

    ReplyDelete
  3. Lavinia, Eu sunt grasuta si stiu asta si nu ma intereseaza ce spun altii :) E important tu sa stii sa te iubesti. Te pup! Liuba x

    ReplyDelete