Versetul zilei

Thursday, January 22, 2015

Câteodată îl limităm pe Dumnezeu

Uneori nu realizăm câtă nevoie avem de Dumnezeu și cât de multe poate să facă Dumnezeu. Câteodată Dumnezeu este limitat la resursele noastre, la prosibilități, la gândire și asta nu pentru că Dumnezeu nu poate ci pentru că noi ne facem această impresie.

E greu uneori să vezi dincolo de neceazuri, de uși închise, de lipsuri și obstacole, dar asta nu înseamnă că nu există speranță după toate acestea.

Nici eu , nu văd întotdeauna modalitățile prin care Dumnezeu ar putea schimba lucrurile sau avea grijă de ele dar întotdeauna este ceva ce îmi spune că El poate, că nu contează cum, când , unde ci contează doar că El vrea și poate.

Suntem oameni și ne izbim de tot felul de obstacole în drumul pe care îl parcurgem zilnic și de cele mai multe ori nu putem vedea ce este dincolo de ele dar încercăm să le dăm la o parte. Ne chinuim și totuși ele nu se clintesc din loc. Vreau să vă reamintesc că nu este nevoie să faceți asta, că trebuie doar să priviți spre cer.

Poate e greu de crezut, dar o rugăciune valorează mai mult decât orice sumă de bani. Câteodată ne uităm la ce avem și ne gândim că banii sunt problema, că dorințele noastră se opresc acolo, la bani. Nu este așa. Nu banii sunt problema, problema suntem noi și necredința noastră. Problema stă în faptul că ne uităm la ajutorul greșit. Banii sunt un mijloc de a ne îndeplini dorințele și nevoiele, soluția este Dumnezeu.

Aveți voi impresia că banii vi-i faceți singuri? Dacă ați răspuns cu da, mai dați-vă timp de gândire.
Banii voștri tot de la El sunt, așa că atunci când vă limitați dorințele la bani, nu mai căutați soluția prin ceea ce se numește mijloc, ci căutați soluția prin ceea ce se numește Dumnezeu.


10 comments:

  1. Ce sa zic, sunt intr-o perioada f grea si nu inteleg de ce altii au, si eu nu? Si nu ma refer doar la bani, ci si la liniste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca recent mi-am pus si eu niste intrebari asemanatoare, nici la mine nu se refera doar la bani. Raspunsul nu stiu sa iti zic care este, dar cred ca totul in viata noastra se intampla cu un scop iar greutatile au scopul de a ne invata cum sa fim...Ma uit de multe ori in urma la viata mea si ma gandesc ca daca lucrurile ar fi fost altfel, adica asa cum mi-as fi dorit eu, atunci nu as mai fi fost persoana care sunt astazi, cu gandurile de acum, si cine stie, poate nici macar nu as mai scrie aici...

      Delete
  2. Dumnezeu mereu ma ajuta, deci cand spun mereu asta insemana fiecare secunda, de ai sti cat de des simt ajutorul Lui. Il iubesc pe Dumnezeu si mereu ii multumesc pentru ajutorul daruit de El. Te pup si iti urez un weekend frumos! Liuba x

    ReplyDelete
  3. Frumos spus! Daca oamenii ar intelege puterea de dincolo de vointa noastra probabil ar trai fericiti cu totii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adica puterea lui Dumnezeu?
      Nu neaparat. A-l avea pe Dumnezeu si a-i cunoaste puterea, a-i vedea puterea in viata ta nu inseamna neaparat ca vei fi plin de fericire..si vei avea doar reusite, ci inseamna ca vei avea un ajutor, ca nu vei fi singur si ca vei sti la cine sa apelezI. Inseamna ca chiar si in necaz tu vei putea zambi cu gandul ca El e acolo.

      Delete
  4. Într-adevăr, uneori îl limităm pe Dumnezeu şi nu-i acordăm toată credibilitatea. Ei, dacă am face-o ...ce experienţe minunate am avea cu El!

    ReplyDelete
  5. Acum ii multumesc Lui pt obstacolele din trecut! pt ca asa am ajuns sa fiu omul de acum! suna banal, dar de exemplu toate tradarile altora m-au facut ca eu sa nu fiu asa, spre lauda Lui! toate lipsurile din trecut m-au facut sa ma bucur cu adevarat de ceea ce primeam apoi! uneori ma gandesc ca sunt ca un copil de clasa 1, care nu intelege un limbaj de clasa a 4a, dar am incredere in Profesor si stiu ca la un moment dat totul o sa aiba sens! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu cred la fel ca tine...si abia astept ziua aia in care totul o sa aiba sens :)

      Delete