Versetul zilei

Saturday, November 29, 2014

Hex Hall de Rachel Hawkins

Sursă imagine: internet

Hex Hall mi-a făcut cu ochiul încă de la început și pe măsură ce am început să o răsfoiesc a continuat să îmi facă cu ochiul. Am ajuns la ultima pagină și am mai căutat încă una, am fost dezamăgită să dau doar de pagina cu mulțumiri și am zis: cum doar atât? Vreau să știu mai mult!
M-am liniștit când am aflat de pe spatele cărții că va exista o continuare.

Hex Hall este o poveste cu mister purtată pe aripile unor adolescenți și presurată cu un strop de chimie între două personaje.

Hex Hall te face să ieși din rutina zilnică și să trăiești o altfel de viață, una care pe pământ nu este posibilă decât în cărți.

Așa-i că ați vrea și voi să zburați măcar o dată cu o mătură sau să aveți aripi? V-ați dori să creați lucruri din nimic?
Hmm, dacă sună tentant urmați-o pe Sophie și trăiți o poveste frumoasă prin intermediul ei.
Ah, v-am mai spus și că există persoane care dispar în mod miraculos?

Deja am și zis prea multe, cartea merită descoprită prin citire, așadar vă urez lectură plăcută!

Citat:

”Acum înțelegeam în sfârșit expresia mă doare inima. Exact asta simțeam. Ca și când aș fi avut gripă, dar răul nu era fizic, ci mi se cuibărise în suflet.”

Vă dați seama că aș fi dorit să găsesc mai multe citate...

Notă: 4/5

4 comments:

  1. As vrea si eu sa traiesc intr-o lume mai altfel.Nu am auzit de carte!Pupici!

    ReplyDelete
  2. Drăguț blog!
    Aș fi foarte fericit dacă ai putea participa la concursul meu, sunt micuț și vreau să cresc: http://falled.blogspot.ro/2014/11/concurs-sponsorizat-de-librisro.html. Premiul este un voucher de 40 lei pentru Libris.ro! Sună tentant, nu?

    Mulțumesc frumos și scuze pentru deranj! Andrei

    ReplyDelete