Versetul zilei

Saturday, November 22, 2014

Te aștept de Jennifer L. Armentrout

Sursă imagine: elefant.ro

Romanul ”Te aștept” mi-a plăcut foarte mult. În secunda unu am închis cartea, pentru că am ajuns la ultima pagină, iar în secunda doi am deschis-o din nou la prima pagină, dorindu-mi să recitesc pagina iar, și nu vă spun decât că s-ar putea să fie prima carte pe care îmi doresc să o recitesc.

În primul rând Cam, personajul masculin m-a fascinat încă de la prima apariție. E mereu surprinzător și galant și asta totuși într-un stil neglijent.
Cei doi parcă se completează, ea e mai închisă și se gândește la lucruri pe când el e parcă e picat de pe lună într-un sens bun, e imprevizibil.

Cei doi trăiesc o poveste de iubire în timpul studenției lor deși eu i-aș cataloga mai degrabă ca niște adolescenți de 16 ani.

Ce mi-a mai plăcut a fost povestea marcantă a lui Avery care m-a făcut să mă enervez, să izbucnesc și să îmi vină să intru în carte să schimb ceva.

Citate:

”Apartamentul meu era gol. Eu eram goală. Totul era gol.”

”Întotdeauna e un mâine”

”Era de parcă nu fuseserăm prieteni aproape cinci luni și nu avuseserăm împreună nici un moment intim. Ca și când nu ne-am fi cunoscut.”

”Am avut impresia că toată lumea s-a oprit din vorbit și se uita la mine, dar în realitate au trecut doar câteva secunde și probabil nimeni n-a băgat nimic de seamă.”

Notă: 4,5/5

6 comments:

  1. Imi pare o carte foarte buna, ma bucur ca ti-a placut :)

    Mie mi-a placut foarte mult citatul: ”Întotdeauna e un mâine” :)

    Sambata vesela sa ai! Te pup!

    ReplyDelete
  2. Drăguță cartea, îmi place coperta. Iar atunci când mă atrage coperta, e clar că nu voi fi dezamăgit de carte. Haha, să nu crezi că judec o carte după copertă, but still...
    :) Felicitări pentru recenzie, aș fi fooooarte fericit dacă ai trece și pe la blogul meu, am niște concursuri active foarte atractive.
    Mulțumesc, Lavinia, zi faină!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu ma iau dupa coperta, si dupa descrierea de pe spate :D

      Am sa trec pe la tine, o zi faina! :)

      Delete
  3. :) E intotdeauna minunat sa gasesti o carte pe care sa vrei sa o recitesti... Am si eu vreo cateva... Dar cea mai recenta e Fahrenheit 451 de Ray Bradbury... as citi-o over and over... O ai? Daca nu ti-o recomand cu caldura :D .. daca da as fi curioasa ce parere ai... ;)

    PS: si asta pare interesanta.. o voi adauga la nesfarsita mea lista de dorinte literare... Pentru mine Mos Craciun in mod ideal ar renunta la fabricarea de jucarii si-ar schimba atelierul pe o tipografie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am auzit de ea, am sa ma interesez si poate o adaug si eu pe lista mea, ca am si eu una lunga de tot :)), poate mosul ne ajuta anul asta...

      Si pentru mine ar fi ideal asa ceva...

      Delete