Versetul zilei

Thursday, November 13, 2014

Recenzie - Mă pierd în tine de Jasinda Wilder

Sursă imagine: internet

Mi-a plăcut de Nell Hawthorne la început, mi-a plăcut de Kyle și de sentimentele ce au luat naștere între ei de-alungul unei prietenii minunate.
În schimb, după moartea lui Kyle, parcă nici cartea nu a mai fost la fel și nici povestea nu a mai avut farmec.
Nell și Colton par să se vindece reciproc deși relația lor mi se pare mai mult o relație pasională, deși Nell afirmă că totul e mult mai frumos și altfel cu Colton, eu sunt de părere că ceea ce a avut cu Kyle a fost pur, a fost dragoste, pe când asta nu este.

Roamnul ”Mă pierd în tine” de Jasinda Wilder cred că putea aduce mai mult. Mi s-a părut parcă prea sec totul după moartea lui Kyle, prea tras de coadă, prea vârât în ”sex” și confundat cu dragoste.

Dacă ar fi să trag o învățătură din această carte, aceea ar fi că nu ne putem învinovăți pentru oamenii care pleacă din viața noastră chiar și prin moarte.

Vă las câteva citate:

”N-aveam să plâng pentru durerea din suflet, fiindcă asta nu putea să se stingă.”

„Ploaia continua să cadă. Picături lente, mari, prin aerul nemișcat, cald. Nici o asemănare cu furtuna care mi l-a furat pe Kyle.”

”Note, acorduri, toate au sens pentru mine imediat cum le aud”

Notă: 3/5

5 comments:

  1. Este minunat ca le citesti si le imparti cu ceilalti, cartea e un dar de la Dumnezeu.
    Cred ca ar arata si mai bine sa scrii in titlu doar autorul si titlul cartii fara "recenzie". Cuvantul "recenzie" e prea oficial iar blogul tau e unul personal, plin de lumina si caldura... :)
    Un sfarsit de toamna minunat! Ce mai faci, cum iti mai merge, ai terminat liceul, la ce facultate te-ai inscris? Timpul trece atat de repede!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru sugestie, am sa o iau in considearare.

      Multumesc de urare, un sfarsit de toamna frumos, iti doresc si eu, si multumesc de intrebari.
      Da, am terminat de mult liceul, sau cel putin asa mi se pare mie, ca a trecut mult timp, si sunt la psihologie. Da, trece timpul.

      Tu ce mai faci?

      Delete
    2. Hei, :). Ma bucur de aventura spirituala, cred ca e raspunsul cel mai cuprinzator. Alaturi de Dumnezeu totul e mereu nou si suprinzator.
      Dar ma bucur foarte mult si de toti cei care il iubesc pe Dumnezeu, cum esti si tu...
      Atat de frumosi sunt acesti oameni care iubesc pe Dumnezeu, ca nu te mai saturi de ei...:)
      Iubirea ta pentru Dumnezeu e aur curat, o comoara ce straluceste de departe pt oricine poate sa vada.
      Nu se poate spune in cuvinte cat de mult ii iubeste Dumnezeu pe acestia si ce le-a pregatit...

      Delete
  2. Mie imi plac recenziile si e cel mai frumos ca ai scris exact ce ai simtit ;) Eu prefer sa scriu putin despre cartile doar care imi plac si citatele tot imi place sa le scriu aici.

    Imi place mult ultimul citat! Sa ai un weekend minunat! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, eu scriu pur si simplu impresia pe care mi-o lasa.

      Ma bucur ca iti place citatul!

      Weekend minunat sa ai si tu!

      Delete