Versetul zilei

Thursday, November 13, 2014

VOTAȚI CU CAP!

Dragilor, nu fiți nepăsători! 
Prezentați-vă la vot și nu lăsați România pe mâna unor oameni corupți care nu se pricep decât să fure și să facă promisiuni aiurea. Nu lăsați România pe mâna unor oameni care încalcă legea și se gândesc numai la ei.

Vă rog, gândiți, înainte să votați, VOTAȚI CU CAP!!!

Ne dorim o țară mai bună, un viitor mai bun, pentru noi, pentru copiii noștri, cine ni-l poate oferi? Cum să ni-l ofere cineva care se gândește doar la binele său?

Alegeți răul cel mai mic, nu lăsați soarta României la mâna celorlalți, aveți dreptul la vot, folosiți-vă de el!

4 comments:

  1. da, oarecum am ajuns în situația aceea în care stau sa ma gândesc , merita sa votez, ce
    găsesc după, ce măști se ascund în spatele liniștii ce s-a instaurat, democrație? Hm, posibil, dar nu sunt încă sigură în ce apă mă scald. Da, trebuie să votăm, încurajez asta, dar ce anume? Nu contează că x face parte din partidul cu tare , că y vine dintr-o altă clasă politică, întrebarea ce mă macină pe mine, merită? Sau ...voi accepta vocile celor care spun să alegem răul cel mai mic, pentru că trebuie să demonstrăm că se poate ...și atunci? Voi înălța celebra întrebare a preaiubitului compatriot, cetățean turmentat a lui nea” Caragiale, eu cu cine votez?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna intrebare...
      Crissu, nici nu stiu ce sa iti spun, si eu intr-un timp nu vroiam decat sa ma duc si sa imi anulez votul dar am inteles ca nici asta nu e o solutie. Poate ca ar trebui sa cantaresti candidatii, sa vezi care ti se pare mai bun..sau mai ok... caci pana la urma unul dintre ei tot iese, si e mai bine sa spui ceva, sa incerc..decat sa ii lasi pe altii sa aleaga si sa te trezeste ca iese tocmai cel ce nu trebuia.

      Delete
  2. Lavinia, sa speram ca toti o sa voteze cu cap si toate vor fi mai bune decat au fost!!! Esti o scumpa! x

    ReplyDelete