Versetul zilei

Wednesday, November 5, 2014

Nu vă jucați cu dragostea!

Sursă imagine: internet

Am scris cândva aici că dragostea adevărată trebuie așteptată, am scris cândva aici că broscoii nu merită sărutați, că trebuie să treceți direct la prinț însă nu v-am spus de ce gândesc eu așa...
Nu v-am spus că a fost nevoie de un singur broscoi ca întreaga mea viață să fie dată peste cap, chiar și acum după  ani de atunci...
Nu v-am spus că dragostea rănește atunci când dai peste persoana nepotrivită...
Nu v-am spus că dragostea poate provoca sacrificii...
Nu v-am spus că persoana care poartă denumire de prinț s-ar putea să vă spună: ”Eu te-am așteptat, tu de ce nu m-ai așteptat?”

Poate ar trebui să nu mai judecăm broscoii, pentru că până la urmă ei sunt tot oameni. Nu toți sunt urâți, nu toți vor să îți frângă inima...unii chiar sunt prinți rătăciți ce ajung pe căi greșite. Eu am dat cândva de un astfel de prinț, povestea noastră după cum se vede s-a terminat...

Știu că atunci când suntem la o vârstă fragedă noi, fetele începem să visăm la acel prinț charming, dar prințul se lasă de cele mai multe ori așteptat iar persoanele care apar în locul lui ne frâng inima.

Povestea noastră a început frumos, aproape cum încep toate poveștile de dragoste dintr-un film. Ne-am cunoscut, ne-am plăcut, ne-am întâlnit. Am avut momente din acelea în care alergi în ploaie, momente în care stai întins pe iarbă și privești cerul...Am pierdut nopțile sub cerul liber fără să ne pese de cât este ceasul...
Noi ne pierdeam în îmbrățișări lungi și sărutări scurte. Povestea noastră a fost reală și s-a terminat fără voia noastră...

Vedeți voi, el nu mi-a frânt inima pentru că a vrut, el m-a iubit în felul lui tot așa cum eu l-am iubit în felul meu, dar ce folos să ai așa o poveste minunată dacă nu e cea autentică?
Ce folos are atunci când această dragoste nu lasă în urmă decât cioburi de inimi?
Ce folos...

Doare. Să știți că doare, iar cicatricile nu se vindecă niciodată.
Există acea parte a inimii care îi aparține lui, acesta este motivul pentru care inima mea nu poate fi întreagă a partenerului meu de acum, a sufletului meu pereche.

Concluzionați voi...
El m-a întrebat de ce nu l-am așteptat...așa cum a făcut-o el, pentru că da, mai există bărbați care știu să aștepte, eu i-am răspuns că regret...
Puteam să răspund altceva?

Nu vă lăsați răniți doar pentru a vedea cum e dragostea timpurie, doar pentru a avea un prieten. Vreți să fiți în trend cu moda? Luați-vă un iphone, lăsați dragostea pe mai târziu, nu vă jucați cu ea!

Păstrați-vă sufletul întreg, adevărata voastră dragoste nu merită doar bucățele!

8 comments:

  1. Ma uimeste profunzimea din vorbele tale. Iubirea lasa cicatrici asa este, dar viata trebuie sa mearga mai departe.Am mai spus-o , dragostea e ca o loterie, nu stii niciodata ce nimeresti, ce castigi, ce pierzi.Cred ca din orice relatie castigam experienta. Capul sus, va aparea si printul tau intr-o zi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Ella...eu nu ma vad asa profunda:d

      P.S. Printul meu a venit :D

      Delete
  2. Felicitări pentru că ți-ai deschis inima!
    Mult har peste relația ta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...nu a fost chiar usor, dar am considerat ca merita sa o spun.

      Multumesc si amin!

      Delete
  3. Eh, Lavinia, trebuie să trecem la un moment dat peste tot felul de momente. Altfel nu vom căpăta experiență. Chiar azi am scris și eu despre un moment neplăcut de zilele astea... Bine, nu de dragoste!:) Dragostea....o las după liceu!:)) Acum învăț.... învăț, învăț, învăț!:)
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  4. Usor de spus.Dar nu stiu daca putem contola lucrurile astea.Uneori iti dai seama ca persoana respectiva nu este potrivita pentru tine si nu stii cum sa lasi lucrurile asa si sa iti vezi de viata ta pur si simplu.Trec printr-un moment de genul si sunt varza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...stiu ce zici, adica nu imi dau seama din ce spui tu daca esti intr-o relatie cu acea persoana sau vrei sa o uiti si nu poti desi nu e o relatie intre voi, insa eu am fost in a2a varianta...si a fost aiurea...
      Ce pot sa iti spun, poate ca prin unele pur si simplu trebuie sa trecem ca sa ne formam...sau ca sa pretuim acea persoana potrivita cand va aparea. Sper sa iti revii!

      Delete