Versetul zilei

Friday, November 7, 2014

Eu mă văd...

Sursă imagine: www.antena3.ro

Astăzi vreau să vă propun să luăm o pauză de la stres. Să uităm pentru o clipă de toate grijile pe care le avem cu privire la viitor, prezent și chiar trecut. Să lăsăm lucrurile rele care ni s-au întâmplat în acest an deoparte și să privim la tot ce este bun în viața noastră.

De prea puține ori ne analizăm pe noi ca oameni, de prea puțin ori privim în urmă la tot ceea ce a fost frumos în viața noastră.
De ce gesturile bune se uită atât de ușor?

Astăzi vreau să vă propun să vă eliberați sufletul de orice mânie și să iertați. Iertați pentru că aveți doar o viață și nu se merită să o trăiți în supărare. Gândiți-vă că oamenii pe care sunteți supărați sunt la fel ca și voi, plini de probleme și de griji, eliberați-i, căci au nevoie!

De prea puține ori suntem recunoscători pentru lucrurile frumoase pe care le fac alții pentru noi, dar pe cele rele le ținem minte atât de bine...

Astăzi vreau să vă propun să vă lăsați sufletul să zboare oriunde vreți. Gândiți-vă că pentru o secundă puteți să călătoriți în toate locurile frumoase ale lumii și toate visele voastre se pot împlini. Nu-i așa că este minunat?

Eu mă văd un fotograf ce se oprește în fiecare părticică a pământului să surprindă cadre. Mă văd într-o rochie albă alături de persoana iubită, mă văd amenajându-ne viitoarea noastră căsuță...
Eu îmi văd romanul publicat și citit de oameni...
Eu văd atât de multe...voi ce vedeți?

P.S. Gândiți-vă că într-o zi această secundă va fi o parte din realitatea noastră zilnică...și mai gândiți-vă la ceva... care erau visele pe care le a aveați în trecut și vi s-au îndeplinit?

7 comments:

  1. Superb! Atât trebuie să fim capabili, să ne oferim un minut pentru a ne imagina că tot ce ne dorim este realitate! Mulțumesc pentru acest articol!

    ReplyDelete
  2. Frumos articol draga mea!!! Multumesc ca vii cu astfel de idei si ganduri, ma inspira sa traiesc si mai frumos! Te pup x

    ReplyDelete
  3. Interesant cu pauza de la stres...chiar am nevoie de ea :)
    Cred ca uneori imi e teama sa visez prea mult pentru ca as vrea nu doar sa visez, ci sa traiesc cu adevarat visul.
    Mereu vii cu noi idei, asta fac postarile tale atat de atractive pentru mine!
    Fii binecuvantata

    ReplyDelete