Versetul zilei

Friday, November 21, 2014

Totul va fi bine...

Sursă imagine: menționată pe poză

Totul va fi bine, peste un timp știu că voi privi în urmă și îi voi povesti celui mai bun prieten al meu: ”îți amintești perioada aceea, când ne rugam pentru aia și aia, și uite acum, le avem aici...”, știu asta pentru că mi s-a mai întâmplat așa, știu asta pentru că rugăciunile nu se întorc niciodată la noi fără răspuns.

Eu vă îndemn dragilor, orice problemă ați avea, oricât de mare ar fi, să nu vă temeți, să i-o aduceți Lui, căci orice se poate când Dumnezeu vrea!

7 comments:

  1. Cata dreptate ai. Cati ani ai? Pentru ca ai maturitatea unui om cu experienta si asta e de bine.Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai un pic si fac 21, e bine daca dau impresia asta. :D Pupici!

      Delete
  2. Lavinia, vii mereu cu cele mai bune sfaturi. Te pup si ma rog sa fii bine azi si mereu! Liuba, x

    ReplyDelete
  3. Buna ziua Lavinia , m-am uitat pe blogul tau , e foarte frumos si foarte educativ , de cite ori o sa am ocazia am sa vizitez acest blog , iti multumesc pentru invitatie , iti doresc mult noroc

    ReplyDelete
  4. Romani 8:28 De altă parte, ştim că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, şi anume, spre binele celor ce sunt chemaţi după planul Său.

    E suficient? :)

    ReplyDelete