Versetul zilei

Sunday, November 23, 2014

Cerul schimbă tot

Sursă imagine: scienceblogs.com

Eu nu știu ce înseamnă să trăiești prin rațiune, eu nu pot trăi decât cu sufletul. 

Am încercat să număr stelele și nu am putut, am încercat să număr promisiunile pe care mi le-au făcut oamenii de-alungul timpului și au fost atât de multe...păcat că nici măcar una nu s-a împlinit. 
Am încercat să număr promisiunile pe care mi le-a făcut Dumnezeu și am rămas în așteptare, știind că ceea ce promite El nu este ca ceea ce promite omul, ceea ce promite Dumnezeu se întâmplă mai devreme sau mai târziu pe când ceea ce promite omul uneori nu se întâmplă niciodată.

Am încercat să număr stelele și nu am putut, dar l-am putut vedea pe El dincolo de ele, l-am putut auzi spunându-mi că este lângă mine.

Mulți nu au înțeles cum de l-am putut vedea eu, am încercat să le explic că Dumnezeu nu poate fi văzut cu ochii de carne, omenești, că Dumnezeu nu poate fi detectat prin niște pupile, că Dumnezeu trebuie văzut și simțit cu inima dar ei au vrut dovezi.

Dovezi...m-am gândit eu, ce dovezi sa le dau?
Nu am dovezi... nu pot spune decât că eu nu aș fi existat fără El, nu aș fi continuat să exist și nu aș fi trăit, căci între a exista și a trăi este o diferență.

Am încercat să număr stelele și nu am putut, am rămas în schimb să le privesc și să mă minunez...Cum, punctulețele acelea sunt de fapt atât de mari în realitate?
Cum...luna...luna mă fascinează...

Am încercat să mă număr și pe mine...m-am cântărit, una bucată suflet rupt în două și sfâșâiat, una bucată inimă spartă în fărâme mai mici, una bucată creier...cam prăfuit și una bucată trup vestejit...oh ... dar mai e ceva...mai e o bucată din El, a pus-o în mine și în voi când ne-a creat.
M-am dus către acea bucată pe care o sărisem de atâtea ori la numărătoare și am privit-o atent. 
Am realizat atunci că acesta este motivul pentru care eu îl văd pe El, faptul că El a vrut așa, că El s-a lăsat găsit și face asta pentru fiecare om, trebuie doar să priviți spre cer, să încercați să numărați stelele...când nu veți reuși să o faceți, să mai priviți încă o dată la ele, să vă mirați cât de multe sunt și să vă dați seama că Dumnezeu nu doar că le știe numărul dar le-a mai și 
întins pe cer...

Nu credeți în El?
Priviți cerul...cerul schimbă tot...

4 comments:

  1. Dumnezeu exista fara a avea nevoie de dovezi palpabile, cine ar fi putut crea acest Univers atat de frumos si complex daca nu o forta superioara!?Pupici!

    ReplyDelete
  2. Credința nu poate fi dovedită. Ea trebuie crezută. Dacă ar putea fi dovedită nu ar mai fi credință. Dumnezeu se lasă descoperit de cei care Îl caută. Dacă nu Îl caută nu Îl vor găsi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, dar nu toti inteleg asta sau nu toti vor sa inteleaga.

      Delete