Versetul zilei

Monday, April 11, 2011

Pic-pic, picurici de ploaie!

Planuiam inca de aseara sa scriu despre un soare vesnic ce arde in viata noastra;despre Dumnezeul minunilor, ce ne incalzeste mereu inimile cu dragostea Lui imensa ce nu poate fi masurata in cuvinte.Insa astazi fara sa imi dau seama cum,am ajuns pe un site in care am dat de o melodie pe care am invatat-o atunci cand eram mica, iar versurile ei spun cam asa: " Pic-pic, picurici de ploaie cad incet pe geamul meu! Pic-pic ploaia cade-ntruna  vine de la Dumnezeu!". 

Cred ca nu este nevoie sa mentionez ca aceste versuri mi-au trezit multe amintiri, si deodata ascultand melodia m-am trezit ca un copil de 5 ani ce invata si el sa cante, silabisind...Mi-a revenit acea magie a copilariei in minte, acea perioada a vietii pe care chiar daca as vrea nu as putea sa o uit niciodata.Acum imi dau seama ca atunci cand ascultam aceasta melodie nu intelegeam prea multe insa acum stiu, ca Dumnezeu nu numai ca ne da ploaia sa avem recolta, ci ne si trimite ploi de binecuvantari prin care sa ne faca viata mai frumoasa.In concluzie, soarele si ploaia au ceva in comun, vin de la Dumnezeu! :) Va doresc o zi frumoasa, si sper sa fie insorita!:)
P.S. va las aici melodia daca sunteti curiosi :)

5 comments:

  1. Pic-pic cate un pic,
    Ai mai primit un premiu mic.
    Pntru ca de fiecare data
    Esti din ce in ce mai talentata.
    Premiul cu drag ti-l inmanez
    Si..desigur..te si imbratisez!

    ReplyDelete
  2. iti doresc Lavi o seara foarte frumoasa:)

    ReplyDelete
  3. frumos! Cand ajung acasa am sa o ascult (si am sa-l invat si pe fratemiu) hm...ciudat miam dat seama de ceva... se pare ca totusi nu scri degeaba:d:d:d P.S. Tocmai am scris pe blogul nostru:d

    ReplyDelete