Versetul zilei

Tuesday, April 12, 2011

Am pus lacat!

Am pus lacat la usa sufletului meu, si am incuiat bine cu cheia acolo, o sa am eu grija sa nu mai intre nimeni de acum in colo!  Blog inchis pt todeauna, un bulgare de lumina nu mai exista si nici lavinia  nu mai exista! Daca esti bun esti luat de prost si ti se ia toata mana,  daca oferi o parte din tine suferi si  ti se sfarma inima in bucatele.Nu se merita sa visezi, sa iubesti nu se merita sa traiesti, viata asta. Cred in El, si am sa lupt sa ajung cu El in cer, dar de acum inainte nimeni in afara de El nu se va mai apropia de usa sufletului meu...Am pus capat la tot, absolut tot, adio inocenta, adio naivitate..adio suflet bun nu m-ati facut decat sa sufar!

19 comments:

  1. Heeeeeeeei,laselor.Intai mallyna si acum tu?Chiar exista un virus al renuntarii care v-a afectat?
    Hotarari categorice,afirmatii in neconcordanta cu invataturile Sale.Crezi in El?Continua sa-i propovaduiesti numele asa cum simti tu,cum crezi tu ca este mai bine.Renuntand Il abandonezi.
    Adio inocenta,adio naivitate,adio suflet bun sunt cuvinte pe care le spui la despartirea de copilarie,singura care le detine cu drepturi depline.Urmeaza capitol nou in viata,maturitatea cu toate bunele si mai ales,relele ei.Dar toate astea nu sunt decat poteci,uneori neumblate spre intelepciune.
    Poate bulgarele de lumina a ajuns la starea de lumina calatoare...astept vesti de la ea.

    ReplyDelete
  2. Visele oferă aripi sufletului!Fără vise am fi doar simple statui,oameni de piatră înconjurați doar de un spațiu gol și rece. Iubirea, naivitatea,inocența pt mine sunt principalele calități ale unui suflet bun. Nu oricine poate iubi, ci doar persoana aceea care dăruiește totul, inclusiv viața fără a avea vreo așteptare.Eu incerc din răsputeri să mi conserv sufletul de copil, deoarece copilăria reprezintă legătura strânsă cu divinitatea. Ce aș mai putea spune? Doar atât:aș fi foarte bucuros dacă nu ai închide blogul și în același timp ai rămâne aceeași persoană(suflet bun,multe vise, inocenta și plină de optimism ).

    ReplyDelete
  3. Nu inteleg de ce toti se inchid, descopar numai oameni fara speranta, care se pierd din cauza viselor destramate. Oare nu cumva am pus prea mult accentul pe acele vise? Suntem gata sa renuntam de dragul Printului Cerului pentru orice alt lucru, asa cum Avraam a fost incercat sa-si jertfeasca propriul fiu?
    P.S. Lavinia nu mai exista:( imposibil...va exista mereu pentru cei care desi nu o vad, dar o simt ca o lumina pentru suflet.
    Avem un Dumnezeu mare, si chiar daca vei cadea in deznadejde, El te va ridica.

    ReplyDelete
  4. Draga Lavinia,ce sunt aceste cuvinte,tu esti o fata curajoasa,sensibila,dai dovada de multa maturitate,chiar nu inteleg cei cu atitudinea asta. Orice s-ar intimpla in viata ta,nu trebuie sa renunti la nimic. Trebuie sa lupti ptr acel ceva.Poate cineva te-a suparat. Ei si? Poate cineva a scris ceva urit pe blogul tau. Ignora ...
    Nici nu-ti dai seama cit de pretioasa este viata noastra...Eu dupa cum te cunosc din scrierile tale,cred cu tarie ca nu ai sa renunti,si sti de ce? Pentru ca esti o luptatoare...si in viata luptam ptr noi si ptr visele noastre.Tu esti un om sensibil si este pacat sa renunti. Miine am sa intru pe blog si vreau sa cred cu tarie ca te gasesc cu ceva mai optimist. Noaptea este un sfetnic bun,iar tu nu poti sa-ti abandonezi prietenii virtuali. O seara linistita Lavinia.

    ReplyDelete
  5. Ei Lavinia citesc ce ai scris,am pus lacat la sufletul meu si ai incuiat bine cucheia acolo.Gandestete ca aceste randuri le-a citit Dumnezeu,ce zice de gandul tau?si mai dureros o sa am eu grija sa nu mai intre nimeni acolo,ce dureros foarte dureros.Dumnezeu a sadit in tine ceva special ca a stiut ca numai tu poti face asa ceva,nu se poate gandestete ce zice El in clipele cand citeste aceste randuri.Lavinia conteaza ce zic alti sau ce spune Dumnezeu? Mai departe blog inchis ptr totdeauna,un bulgare de lumina nu mai exista si nici Lavinia nu mai exista!Sincer Lavinia pe mine mau durut aceste cuvinte,dar pe Dumnezeu,ce intristat va fii inca ceva,daca oferi ceva din tine suferi si ti se sfarama inima in bucatele.Nu se merita ?,Lavinia Domnul a meritat sa sufere ptr noi?Lavinia crezi in El ?natunci mergi inainte nu da inapoi Domnul e la usa inimi tale deschide traba sa mergi ininte .Nu te lasa sincer imi pare rau ,nu ceda asa usor lupta ca Domnul merita sa lupti ptr El!Nu te gandesti ca sunt pers care iti deschid blogul si asteapta ceva sa vb ce Domnul vb prin tine?Un BULGARE DE LUMINA EXISTA ,LAVINIA EXISTA!Slava Lui!

    ReplyDelete
  6. Ti am lasat un comentariu pe blogul meu...

    ReplyDelete
  7. nu s-a frant nimic,Lavinia.nu-ti frange privirea spre sufletul tau,...asta inseamna sa il incui.ce incui tu,incui si la noi,caci suntem toti,UNUL si acelasi lucru.ti-am zis pe blogul meu in comentariu,sa-ti studiezi sinceritatea,nu sa o incui vederii noastre care este si a ta.continua-ti studiul acesta,...asta inseamna a trai.

    ReplyDelete
  8. nu exista om care te poate rani,doar Dumnezeu poate...dar,cum sti,puterea Lui este iubire.

    ReplyDelete
  9. Ioan 3:16
    Pentru ca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea
    ca a dat singurul Fiu pentru ca sa nu murim...
    Tu cum iubesti aproapele tau? IL parasesti?
    Parasesti pe cei care te iubesc?
    Psalm - Ma incred in D-zeu, ce pot sa-mi faca
    niste (alti) oameni? Te rog sa continui Blogul.
    Cred ca avem multe de discutat aici. O zi buna!

    ReplyDelete
  10. poftim .. si tu acum ? dar de ce ? nu va inteleg ..:((

    ReplyDelete
  11. iar ti s-a pus pata pe saracul blog ?:))

    ReplyDelete
  12. sa sti ca toti care au comentat au dreptate... Sa sti ca si eu sunt sensibila dar am invatat sa accept oamenii asa cum sunt ei desi este greu uneori mai ales cand e vorba de cei apropiati...nu stiu care e problema ta dar aici gresesti si gandurile acestea sunt de la diavol inlocuiestele cu gandurile lui Dumnezeu priveste la El si gandeste-te serios la ce vrea El de la tine iar ceea ce faci in continuare fa pentru Dumnezeu nu pentru oameni... P.S. Te rog sa treci pe la mine am sa scriu ceva care este si pentru tine e o incurajare:d trecand peste asta...FELICITARI!:D:X MA BUCUR PENTRU TINE DOMNUL SA TE INTAREASCA SI SA TE BINECUVINTEZE:X:X:X

    ReplyDelete
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  14. BA DA !
    Există MOMENTE DE CUMPĂNĂ, LA ORICE VÂRSTĂ !
    Este bine că ... l-ai definit !
    Felicitări !
    ~
    Cornelius, :)
    PS: ştiu; am sărit peste Partea a 3-a (Un picuţ de răbdare, te rog !) ~,

    ReplyDelete
  15. Te rog sa crezi în EL mai departe, caci nimeni nu te poate dewsparti de Dragostea Lui si mergi mai departe cu blogul! Nu uita:
    Pot totul în Hristos, care mă întăreşte! :)

    ReplyDelete
  16. asta se intampla cand astepti recompensa pentru ce oferi :P la fel se intampla si in cuplu ... iubeste fara sa astepti sa fi iubit .. cand iti oferi toata iubirea de care dispui atunci ca prin miracol cineva te va conecta la sursa infinita de iubire :) daca il bati pe un catel pe urma il chemi la tine va venii foarte fericit poti sa-l bati oricat ca tot te va iubii :X

    ReplyDelete
  17. Scuza-ma, nu te cunosc, dar si eu am avut o perioada din aceasta dar nu neaparat o persoana m-a facut sa sufar ci o religie si daca vrei sa facem schimb de opinii mi-ar place Lavinia.
    Diana ma numesc...voi mai intra pe blogul tau si daca imi vei raspunde la mesaj iti multumesc si daca nu, nu e nici o problema...

    ReplyDelete
  18. buna, mi-ar placea sa facem schimb de opinii Diana. Te mai astept >:D<

    ReplyDelete