Versetul zilei

Thursday, September 22, 2011

Dincolo de intamplari...

Oamenii din viata noastra vin si pleaca, dar nici unul nu este intamplator. Fiecare din ei are un rol sigur si bine pust la punct de insusi Dumnezeu. Nici viata noastra nu este  la intamplare, am fost creati cu un scop, poate ca inca suntem in cautarea lui, dar intr-o zi il vom gasi.
Fiecare eveniment din  viata noastra marcheaza aparitia unei cicatrici, care desi in timp se vindeca ramane in inima.De ce oare? Pentru ca din fiecare lovitura  pe care o primim de la viata  invatam ceva.


Nu vom putea niciodata sa intelegem viata in totalitate, tot asa cum nu vom reusi sa rezolvam misterul ascuns de Dumnezeu chiar in noi insine, dar ganditi-va ca de fiecare data cand intampinati ceva nou, sau  unele greutati in viata, de  fiecare data cand intalniti persoane noi sau pierdeti persoane dragi, trebuie sa patrundeti dincolo de intamplare si sa vedeti ce vrea sa invete acea circumstanta.

12 comments:

  1. "ce vrea sa invete acea circumstanta"-sau simplu:ce vrea Dumnezeu sa ne comunice prin acest fapt,referitor la noi insine si legatura cu El.

    ReplyDelete
  2. si noi aparem in viata unor persoane apoi plecam ca prin miracol.
    oricum prin fiecare lovitura eu consider ca Dumnezeu are ceva sa ne spuna.

    ReplyDelete
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  4. Nu. Nu renunt la blog. Doar imi schimb domeniul. O sa se schimbe linkul si atat. Blogul ramane acelasi

    ReplyDelete
  5. Lavi, copilul iluminat...:)
    Esti foarte inspirata ! :)

    ReplyDelete
  6. inteleapta gandirea ta, de fiecare data cand citesc ce scrii ma bucur!
    ma bucur pentru tine!

    Domnul sa-ti trimita pacea Lui mereu!

    ReplyDelete
  7. Hei am revenit pe blog :)
    Vroiam sa iti multumesc pentru cuvintele tale >:D<
    Ca deobicei scrii superb!

    ReplyDelete
  8. Frumos.''Nu vom putea niciodata sa intelegem viata in totalitate, tot asa cum nu vom reusi sa rezolvam misterul ascuns de Dumnezeu chiar in noi insine'' Corect...!Uneori ma intreb care este rolul meu pe pamant,de ce mi s-a dat viata si ce anume trebuie sa fac eu aici...care este contributia mea in lume.

    ReplyDelete
  9. la ora de religie am discutat azi despre ce este de fapt viata noastra... cand m-a intrebat pe mine ce consider ca e, aveam atat de multe raspunsuri posibile incat m-am blocat...

    ReplyDelete
  10. Este bine sa asteptam sa primim revelatia divina ATAT DE COMPLEXA DEFINITIA VIETII....si ascunde mult mister pe care ni-l va revela candva chiar EL.

    ReplyDelete
  11. ft bine zis:X chiar sunt de acord cu tine(:

    ReplyDelete