Versetul zilei

Monday, September 19, 2011

Curios? Atunci citeste!

Si din nou am uitat cine sunt si incotro ma indrept, dar azi mi-am reamintit de ce am creat acest blog.
Stiti ca Dumnezeu exista?  Eu  am stiut mereu acest lucru dar niciodata nu am fost mai aproape de acest adevar, decat atunci cand l-am simtit in viata mea.Dumnezeu este peste tot, este la fel ca aerul, nu-l vedem, nu-l simtim si totusi nu putem trai fara El. Dumnezeu ne-a dat viata, El ii porunceste inimii noastre in fiecare dimineata sa mai bata, credeti ca fara El am fi fost in stare de ceva?


Poate vi se pare ceva absurd sa vorbesc mereu despre El, dar stau si ma gandesc, daca Dumnezeu este pretutindeni in viata mea, daca fara El nu as fi fost astazi aici, nu as fi putut iubi, respira, exista, oare nu se merita ca macar un lucru cat de mic sa  fac si eu pentru El? Exista doua persoane despre care nu ma satur niciodata sa vorbesc, iubitul meu, si Dumnezeu. De ce?  Pentru ca sunt atat de multe de spus incat nu ma pot limita.


Cand ma uit in jur si vad minunatia din tot ceea ce ma inconjoara, am senzatia ca sunt intr-o lume magica. Poate exista persoane care cred  ca scriu aici doar vorbe, dar  cuvintele pe care le asez zi de zi pe acest blog sunt mult mai mult decat atat, pentru ca ele vin din suflet si sunt oglindirea lui. In, concluzie, sper ca v-am fost de ajutor prin acest blog, multumesc pentru urmarire.

6 comments:

  1. Mi s-a parut foarte frumos ceea ce ai scris. si da,ai dreptate,fara Dumnezeu nu am putea face nimic. Si ma intreb si eu chiar si acum,cum de sunt unii oameni care se sinucid,chiar daca au probleme,tot se poate rezolva,dar ai doar o viata,pe care dumnezeu ti-a dat-o,si sa iti bati joc de ea ..
    Oricum,imi place mult ce ai scris aici

    ReplyDelete
  2. Sa dea Dumnezeu sa reusesti sa faci tot ceea ce iti doresti si mai ales atunci cand iti doresti.

    ReplyDelete
  3. Este adevarat ce spui. Imi place mult postarea.:)

    ReplyDelete
  4. sigur ca ne-ai fost si esti in continuare de folos...numai cei care au un suflet prea plin pot darui si altora, iar cand e vorba de lucruri frumoase, cu atat mai bine :)

    ReplyDelete
  5. Mulțumesc pentru cuvintele împărtășite aici, mi-au fost de ajutor de multe ori!
    Fii binecuvântată fiică de Rege!

    ReplyDelete
  6. imi place ca iti schimbi des aspectul blogului mereu gasesti ceva care sa imi placa :D

    ReplyDelete