Versetul zilei

Sunday, September 11, 2011

Floarea vietii...

Viata este ca un camp mare cu flori, fiecare floare are ceva aparte, ceva special, fiecare floare iti transmite un mesaj si ajuta la modelarea ta....
Una dintre aceste mandre flori ale vietii este fericirea.De fapt, la ce contribuie fericirea? De ce ne-o dorim atat de mult? Si totusi niciodata nu o putem simti pe deplin...


Cand eram mai mica imi puneam urmatoarea intrebare : " De ce, Doamne?  Nu am vrut decat sa fiu fericita, am cerut prea mult?"  Si acum ma mai intreb daca nu cumva am cerut prea mult, dar adevarul este ca fericirea se ascunde, in fiecare dintr noi, chiar daca de cele mai multe ori trecem pe langa ea fara sa o vedem. La ce foloseste ea? La implinirea noastra , fara bucurie nu am mai fi la fel. Aceasta floare a  vietii este totusi rara si nu orice persoana o poate avea, o pot avea doar acei ce il au in inima si in viata lor pe Dumnezeu, pentru ca numai Dumnezeu poate da fericirea adevarata.



P.S. Cei ce alergati in cautarea fericirii opriti-va astazi, nu o veti gasi niciodata alergand dupa ea. Pentru ca fericirea este chiar langa voi. Fericirea este ascunsa in zambete, in cuvinte, in iubire, in mila, in intelegere si in Dumnezeu.

11 comments:

  1. Fericirea e floarea ce nu moare niciodată! :)

    ReplyDelete
  2. ca sa fim fericiti, trebuie mult efort depus...

    ReplyDelete
  3. Ne dorim atat de mult fericirea pentru ca e un sentiment placut! ;x
    imi pare bine ca ai revenit!:*:*

    ReplyDelete
  4. "Cei ce alergati in cautarea fericirii opriti-va astazi, nu o veti gasi niciodata alergand dupa ea." Nu puteai spune mai bine de atat. Prfect spus .
    Superba postare cum deja ne-ai obisnuit!!!

    Pe scurt : I love your blog!!

    ReplyDelete
  5. Cat de frumos ai spus... "Viata este ca un camp mare cu flori"

    ReplyDelete
  6. Florile sunt asemenea oamenilor. Fiecare e deosebita in felul ei.:)

    ReplyDelete
  7. Adevarat !!! ''acei ce il au in inima si in viata lor pe Dumnezeu, pentru ca numai Dumnezeu poate da fericirea adevarata''

    ReplyDelete
  8. fericirea este ascunsa in Hristos... nu exista fericire dincolo de Hristos pentru ca am fost creati pentru Dumnezeu.

    P.S. acum am vazut cat de lung este comm :))) dap... probabil trebuie sa invat sa scriu mai concentrat ideeile... specific adriana: lung dar (sper eu) bun :):D

    ReplyDelete
  9. ~B.D. frumos spus!

    ~Nymphetamine sau poate ca nu trebuie decat sa ne deschidem inimile...

    ~Denisaaa si mie imi pare bine sa te regasesc:*

    ~Flyerboy multumesc:D

    ~gabriella multumesc :D

    ~Denisa foarte adevarat.

    ~symona multumesc pentru vizita :)

    ~Copilul cu ochi caprui Dumnezeu a creat fericirea...

    ~savedofSurvior adevarat:)

    ReplyDelete