Versetul zilei

Monday, March 12, 2012

Gânduri celebre.

"Viaţa înseamnă a transforma constant în lumină şi în flacără tot ceea ce suntem şi tot ce întâlnim." Friedrich Nietzsche
 "Viaţa e preţioasă. Viaţa e fragilă. În clipa asta eşti, în clipa următoare te-ai dus. Fiecare clipă trebuie stoarsă de tot ce se poate da, fiindcă nu ştii niciodată când va cade cortina."
Sandra Brown
 "Tragedia vieţii nu este că se termină atât de repede, ci că aşteptăm atât de mult să o începem. "
W. M. Lewis
 "Dragostea arată omului cum ar trebui să fie."
 A. P. Cehov
 "Toate neputinţele se reduc la una: aceea de a iubi, aceea de a evada din propria tristeţe. "
 Emil Cioran
 "Iubirea este cea mai înaltă fericire la care poate ajunge omul, căci numai prin ea cunoaşte că el e mai mult decat el insuşi, că e una cu totul."
 Rabindranath Tagore
 " Dragoste se cheamă atunci când viaţa ta se contopeşte firesc cu cea a persoanei iubite, când sufletul tău se împleteşte strâns cu al celuilalt"
Michel Zevaco
 "Dumnezeu este sufletul întregii naturi. El nu este afară, ci înăuntrul ei. Natura este, cu alte cuvinte, însufleţita şi divină."
Fechner
 "Dumnezeu este Fiinţa care nu are margini deloc şi al cărei centru este peste tot."
Richard Wurmbrand

Mai multe gânduri celebre găsiţi aici

33 comments:

  1. "cel mai mare omagiu pe care i-l poţi aduce dragostei e s-o păstrezi în taină!" Anatole France
    Îmi plac mult vorbele alese, păcat că nu e cineva vare să mi le strige în minte la momentul potrivit! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le învăț și ți le spun io :D

      Delete
    2. Cred că îmi place al doilea cel mai mult.
      A și îmi place noua față, în caz că nu ți-am mai zis :)

      Delete
  2. Rabindranath Tagore e indianul ala de care era obsedata Maitreyi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din câte ştiu eu a fost doar un filosof şi scriitor indian, care mai zicea şi în felul următor:
      "Iubirea fuge ca o umbră de adevărata iubire care o urmăreşte: urmărind-o pe cea care fuge de ea şi fugind de cea care o urmăreşte."

      Delete
  3. O sa vin cu drag pe blogul tau...
    Maria
    superbe cugetari...te pup

    ReplyDelete
  4. Servus!
    Multumesc de vizita, sunt onorat!
    M-ai "omorat" cu "omuletii vorbitori"!
    Am ratacit pe aici, cautand comentarii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D imi cer scuze , dar bine ca totusi le-ai gasit :P

      Delete
  5. Celebre, dar nu mai putin frumoase si pline de inspiratie. Multumesc ca le-ai postat, mi-au inseninat ziua :)

    ReplyDelete
  6. "Dumnezeu este sufletul întregii naturi. El nu este afară, ci înăuntrul ei. Natura este, cu alte cuvinte, însufleţita şi divină."
    Fechner

    Genial :|

    ReplyDelete
  7. Intelepte cuvinte. Cehov m-a cucerit ... Merci !

    ReplyDelete
  8. Foarte interesante cugetari! Imi place genul acesta de postari. :)

    ReplyDelete
  9. bine alese aceste citate...mi-a placut:). seara faina....

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos ! Mi-a placut mult de tot sa citesc aceste cugetari .

    ReplyDelete
  11. Niste cuvinte foarte adevarate :).

    ReplyDelete
  12. Înțelepte vorbe !
    Mulțumesc pentru ocazia de a le citi !

    ReplyDelete
  13. Şi pentru că aveai o problemă şi cu Constantin Noica, el a fost un scriitor, eseist şi filosof român. Şi îţi voi lăsa un citat care îi aparţine, după care am să ascult în prostie "I Don't Care", încercând să mă amăgesc că nu îmi pasă; tot încerc de zile bune, dar nicicum nu vrea să îmi iasă...
    "Iubesc prea mult oamenii pentru a putea rămâne între ei. Pentru că, dacă rămân între ei, ajung să-i urăsc!"

    ReplyDelete
  14. mangaietoare si satioase ganduri...

    ReplyDelete
  15. ciudate proverbe....dar nu stiu de ce

    ReplyDelete
  16. pline de întelepciune si adevar, fiecare !

    sa ai o primavara minunata!

    ReplyDelete
  17. "Dragostea arată omului cum ar trebui să fie." asta e absoult superba ,toata sunt frumoase ...ma bucur ca le-ai pus. :)

    ReplyDelete
  18. Ultimele doua de jos..si a doua de sus:)Sunt foarte frumoase..pot sa zic exceptionale!:)Imi place ce ai ales,Pupicioi mari mari,de la mn Lavi:>

    ReplyDelete
  19. intr-adevar superbe citatele...
    "Dragostea arată omului cum ar trebui să fie."
    A. P. Cehov acesta e genial:X, dar multi nu prea iau in seama acest mic, dar esential detaliu.
    Lav, ti-am raspuns pe blog :|

    ReplyDelete
  20. "Tragedia vieţii nu este că se termină atât de repede, ci că aşteptăm atât de mult să o începem. "
    W. M. Lewis


    cred ca asta imi place cel mai mult... nu sunt de acord cu toate citatele, sunt cam rigida cand vine vorba de dragoste :)
    oricum imi place cum le-ai spicuit

    ReplyDelete
  21. "Toate neputinţele se reduc la una: aceea de a iubi, aceea de a evada din propria tristeţe. "
    Emil Cioran
    Ador sa citesc pe Cioran iar acesta este citatul meu preferat.
    Felicitari inca odata!

    ReplyDelete