Versetul zilei

Sunday, March 11, 2012

Cutiuţa cu idei 6!

NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!



Trec străini
Trec străini pe străzi,
Şi se-afundă în noroi,
Sufletele le sunt gărzi,
De poveri şi de gunoi.

Trec copii, neîngrijiţi,
Uitaţi de ce e în lume,
De bunici şi de părinţi,
Ei nu au decât un nume.

Trec bătrânii, trec încet,
Şi se duce a lor viaţă,
Cumpărându-şi un bilet,
Spre o altă dimineaţă.

Trece, timpul trec şi eu,
Şi m-avânt mai mereu ,
În lupta sufletului meu,
Înaintând spre  Dumnezeu.

Trece azi şi trece mâine,
Trec toate , dar în zadar,
Nu sunt firmituri de pâine,
Nu-s speranţe, căci dispar.

Străzi pustii , e tot ce avem,
Mii de suflete, toate pătate,
Certaţi cu Dumnezeu suntem.
Certaţi cu noi şi supăraţi pe toate.



23 comments:

  1. Foarte frumoasa poezia si exprima un mare adevar !
    Imi place enoorm :x

    ReplyDelete
  2. se si canta :))?cum era aia veche cu


    "trec tiganii trec , trec si nu se mai opresc=))"

    ReplyDelete
    Replies
    1. daca inventezi tu notele muzicale da :))

      Delete
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Delete
  3. Replies
    1. se pare ca nu?:> trebuia sa vii si sa prinzi rand :))

      Delete
    2. Eu am fost primul , ti-am luat-o inainte , Florea ;))

      Delete
    3. de ar vrea toata lumea sa fie prima ca voi ar fi ceva :))

      Delete
  4. La fel de frumoasa ca si prima...

    ReplyDelete
  5. Într-o lume plină de-aberaţii,
    În care a iubi e un blestem,
    Plină de proşti şi de elucubraţii
    Azi nu mai am curaj nici să mă tem.

    Într-o lume defectă şi chilugă
    În care totul e murdar, infect,
    În care a iubi nu se conjugă
    Azi nu mai am curaj nici să stau drept.

    Nu au neapărat legătură cu ce ai scris tu, e doar un alt fel de a vedea lumea...

    ReplyDelete
  6. Eh...asta inseamna sa fi fiinta !

    ReplyDelete
  7. cui apartine poezie...
    cuvinte calde,vorbe cu miez...imi place :)

    ReplyDelete
  8. Asa este,transmite atat de multe poezia ta..frumos! :)

    ReplyDelete
  9. poeziile imi plac cel mai mult pe blogul tau :)

    ReplyDelete
  10. plina de incarcatura... foarte ok
    o sa te mai urmaresc, poti face la fel

    ReplyDelete