Versetul zilei

Thursday, March 15, 2012

Lepşă şi iar leapşă!

Am tot primit cate o leapşă şi am tot amânat-o iar azi când m-am uitat să văd câte am de făcut m-am speriat :D zău aşa, asta arată că sunt cam  leneşă şi că nu mai trebuie să lucrez pe datorie.

Leapşa dorinţelor neîmplinite (3), primită de la Aniela Deby şi  Denisa
1.Să-mi cumpăr chitară
2.Să devin medic
3.Să am o masă cu toată familia de Crăciun.
Acestea sunt dorinţe neîmplinite!

Leapşa 10 lucruri primită de la Aniela Deby,
Să enumăr 10 lucruri pe care le-am învăţat singură până acum.
1.Că Dumnezeu este singurul care rămâne lângă tine atunci  când prietenii şi familia te uită sau nu te înţeleg.
2.Că a iubi nu înseamnă a aştepta ceva în schimb ci doar a dărui.
3.Că daci faci bine eşti luat drept prost, totuşi vei fi răsplătit înzecit.
4.Că viaţa nu e roz şi nici nu a fost.
5.Că fiecare clipă de fericire trebuie plătită cu lacrimi.
6.Că, dacă vrei să ai prieteni adevăraţi trebuie ca şi tu să fii unul.
7.Că e mai frumos să dăruieşti decât să primeşti.
8.Că oamenii răi chiar există.
9. Că întotdeauna când zici: "nu mai pot continua" poţi.
10.Că viaţa e un dar de la Dumnezeu.


Leapşa călătoriei în timp primită tot de la Aniela,
Ce aş face dacă aş călători în timp, ce momente aş vrea să retrăiesc?
Aş repara unele greşeli şi atât, nu vreau să ştiu nimic de trecut, e prea urât.

Leapşa ca la carte, de la aceeaşi persoană.
1.Care este ultima carte pe care ati citit-o?Sau pe care inca o cititi...
 Insula dragostei, nu ştiu autorul.
2.Una dintre ultimele carti pe care o recomandati?
Recomand " Eu Isaac mă căsătoresc cu tine, Rebeca" de Ravi Zacharias
3.Care este urmatoarea carte pe care va ganditi s-o cititi?
Nici una deocamdată.

Leapşa cinefila, primită de la Drd Emil Calinescu,
1. Filmul preferat:
If only
2. Cel mai prost film văzut vreodată
-
3. Cel mai bun 3d?
-
4. Cea mai mare dezamăgire?
-
5. Ultimul film vizionat?
Beastly
6. Ce film necunoscut ai recomanda (3 opţiuni):
De ce aş recomanda un film necunoscut?
7. Filmul românesc preferat?
Liceenii
8. Ce preferaţi: filmele dinainte de 89 sau cele actuale?
Cele actuale.
9. Cel mai slab film românesc?
-
10. Cinci filme româneşti pe care le-ai recomanda (în afara de preferat)
Nici unul.
11. Ultimul film romanesc văzut:
Liceenii

Mulţumesc pentru că v-aţi gândit şi la mine :)
Ultima leapşă merge la Florin şi Viorel

18 comments:

  1. cate lepse s-au adunat :))
    Imi plac raspunsurile de la leapsa cu lucrurile pe care le-ai invatat singura pana acum :)

    ReplyDelete
  2. hmm ultima mi se pare interesanta, daca nu te superi cred ca o voi prelua-o :)

    ReplyDelete
  3. Şi filmul meu românesc preferat e Liceenii! :D
    Îţi recomand "Declaraţie de dragoste" şi "Extemporal la dirigenţie". :)

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoase raspunsurile la toate lepsele!:)Felicitari:*si ms k le-ai preluat:X

    ReplyDelete
  5. Iti recomand un film mai putin cunoscut, dar genial!!
    " Boy "

    ReplyDelete
  6. Frumoase raspunsuri . Iti multumesc mult pentru leapsa :x

    ReplyDelete
  7. Eu iti urez, implinirea dorintelor ! Persevereaza.

    ReplyDelete
  8. l-ai ales pe Florin pt ca el are gusturi bune la filme, nu?:D

    ReplyDelete
  9. Si al meu tot Liceenii :) cel mai frm.

    ReplyDelete
  10. Dorintele tale corespund cu ale mele :O. ce dragut!

    ReplyDelete