Versetul zilei

Friday, March 23, 2012

Despre sănătate...

  • Dacă azi dimineaţă te-ai putut ridica pe picioarele tale şi ai putut să faci câţiva paşi, trebuie să ştii că eşti binecuvântat, alţii nu pot să o facă, ei stau într-un scaun cu rotile.
  •  Dacă ai putut azi dimineaţă să ţii lingura şi cana de ceai în mână, trebuie să te consideri un om fericit, alţii nu au degete, şi de ce spun asta? Pentru că atunci când am fost la spital ,pentru programare, am vazut acolo un baieţel care trebuie sa fi avut între 6-7 ani sau mai puţin şi nu avea degete, adică le avea dar nu erau întregi erau mai mult pe jumătăţi,mai ştiu că era  adoptat, de acea femeie ce era cu el.
  •  Dacă astăzi ai putut să vezi trebuie să te bucuri pentru că alţii nu au văzut niciodată un fulg de nea, sau o floare.
  •  Sunt multe lucruri pentru care noi ar trebui să ne dăm seama cât de mult ne iubeşte Dumnezeu pentru că puteam să fim la spital pe un pat stând şi aşteptând să vină cineva să facă ceva ca să ne treacă durerea, puteam să fim orfani , puteam să cautăm mâncare într-un coş de gunoi, dar uite, că noi avem tot ce ne trebuie şi nu pentru meritul meu şi nici al tău ci pentru că Dumnezeu m-a iubit,te-a iubit şi ne iubeşte! Ai grijă ce faci, El te vede li s-arputea ca într-o zi să îţi pară rău pentru că nu ai apreciat ceea ce ai avut.
  • Iar pentru cei ce se regăsesc aici am un mesaj : Nu vă îngrijoraţi, Dumnzeu vă iubeşte şi pe voi, iar dacă a permis anumite lucruri să se întâmple în viaţa voastră e tocmai pentru că va vrea binele, încredeţi-vă în El pentru că nu veţi regreta!

15 comments:

  1. Un articol foarte interesant :),,,fiecre dintre noi isi vede micile defecte ca fiind uriase si se considera nedreptatit,insa nu se mai gandeste la cei ce au probleme adevarate...

    ReplyDelete
  2. Cata dreptate ai,poti sa ai de toate...daca nu ai sanatate,nu ai nimic.

    ReplyDelete
  3. degeaba le-am facut pe toate daca pentru primul abea am fost in stare sa ma ridic din pat la ce rau mi-a fost...:-<

    ReplyDelete
  4. Multumesc pentru ce ne-ai reamintit!
    Intr-adevar, Domnul ne binecuvanteaza mai mult de cat ne dam seama si asta zilnic. Si noi atat de rar multumim. Ba chiar cartim!
    Domnul este Rabdare!

    ReplyDelete
  5. trebuia sa ne arate cineva ceea ce trebuie sa apreciam cu adevarat si sa mai lasam lucrurile materiale deoparte..Ele nu fac totul!

    ReplyDelete
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cred ca pot sa imi rezerv dreptul de a-mi alege singura titlul.

      Delete
  7. El e în control.
    Numele Lui fie lăudat!

    ReplyDelete
  8. Cat de frumos ai scris :x .Foarte adevarat si foarte incurajator mesajul articolului ! :)

    ReplyDelete
  9. Off ..de multe ori oamenii sanatosi uita aceste lucruri.

    ReplyDelete
  10. Eu zic in fiecare zi ca daca eu am nu inseamna ca si altii au.

    ReplyDelete
  11. stii tu... iubeste sanatatea ca e mai buna decat toate

    ReplyDelete