Versetul zilei

Thursday, March 22, 2012

La mulţi ani!

La mulţi ani mamă!
Îi mulţumesc lui Dumnezeu că mi te-a dat şi il rog să te mai lase lângă mine chiar dacă nu eşti aşa cum ar fi trebuit ştiu că într-o zi vei fi, El mi-a promis!
Iar azi nu pot spune decât că m-am bucurat să te văd zâmbind şi că te iubesc mult.
La mulţi ani vouă tuturor, chiar dacă nu e ziua voastră, sau poate e, şi vă rog să-mi scuzati absenţa, sunt învăluită în proiecte pentru şcoală- O seară frumoasă şi binecuvântată!




25 comments:

  1. La multi ani si din partea mea mamei tale, Lavi, si multa, multa sanatate, Bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze !

    ReplyDelete
    Replies
    1. La multi ani ! Ce frumoasa esti ...din spate!

      Delete
  2. Urez si eu multa sanatate , fericire , tot binele din lume si un calduros LA MULTI ANI !

    Si eu sunt invaluit in proiecte scolare...:)

    ReplyDelete
  3. La mulţi ani,mamei tale şi să te bucuri de dânsa!

    ReplyDelete
  4. La multi ani mamei tale,sa fie sanatoasa,fericita si iubita de cei dragi.

    ReplyDelete
  5. La Multi Ani! mamei ,tale sa va bucurati una de cealalta >:D< numai bine.

    ReplyDelete
  6. Bun gasit,la ceas aniversar! Ma alatur si eu..si tin sa le doresc mainilor care au leganat si mangaiat chipul tau....si sa le ofer un buchet,virtual,modest,de flori,iar dragostea si recunostinta pe care nu o afisezi,dar se vede si parca se si simte :P:,sa-ti incalzeasca si lumineze sufletul tau drag si frumos,draga prietena! Ganduri dragi,frumoase si LA MULTI ANI!..

    ReplyDelete
  7. La multi anii mamei tale,sa fie mandra ca are asa o fiica talentata:x!

    ReplyDelete
  8. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. La multi ani mamicutei tale!Multa multa sanatate si bucurie.:*

    ReplyDelete
  10. La fie sanatoasa,si la multi ani si din parte mea!(scuze pentru intarziere...)

    ReplyDelete
  11. Ii doresc mamei tale La multi ani frumosi si luminosi cu sanatate bucurii si impliniri .Si sa-ti fie alaturi cat mai mult timp .

    ReplyDelete
  12. Ii doresc mamei tale La multi ani frumosi si luminosi cu sanatate , bucurii si impliniri .Si sa-ti fie alaturi cat mai mult timp .

    ReplyDelete
  13. La Multi Ani mamei talee ! Iii doresc sanatate ei si tie , ca e mai buna decat toate :)

    ReplyDelete
  14. imi cer scuze pentru intarziere .. La multi ani :X:X

    ReplyDelete