Versetul zilei

Sunday, March 18, 2012

Life in pictures 9

Ideea lui COSTIN :)

10 comments:

  1. O poezie pentru tine :)

    Traian Dorz

    De nu-mi erai decât un prieten,
    oricât de-apropiat cândva,
    Te-aş fi putut uita, Iisuse, –
    dar Tu eşti Prietenia mea.

    De nu-mi erai decât un cântec,
    oricât de drag, Te-ai fi-nvechit, –
    dar Tu-mi eşti Armonia însăşi,
    în veci mai nou şi mai dorit.

    De nu-mi erai decât un nume,
    puteam să-l uit, oricum erai, –
    dar Tu-mi eşti, pentru veci, Iisuse,
    tot scumpul vieţii mele Rai.

    De nu-mi erai decât un zâmbet
    uşor Te-aş fi putut uita, –
    dar Tu-mi eşti toată Fericirea
    din care-mi scot iubirea mea.

    De nu-mi erai decât o rază
    vreo noapte Te-ar fi-ntunecat, –
    dar Tu-mi eşti Soarele Vieţii
    desăvârşit şi minunat.

    Cum să Te uit, atunci, Iisuse,
    orice-ar veni şi-oricine-ar vrea,
    când Tu-mi eşti Răsuflarea vieţii,
    Fiinţa şi Mişcarea mea?

    ReplyDelete
  2. O,Dumnezeule,de cand nu am mai auzit aceasta piesa.A trecut ceva timp:D
    O duminica minunata iti doresc!

    ReplyDelete
  3. Poate ca n-o sa ma crezi dar un blog atat de frumos si mai ales cu atata adevar rostit in cuvinte care merg direct acolo unde trebui ,nu exista....sunt o cititoare fidela a ta si-ti multumesc pt imi dai ocazia sa citesc ceva atat de frumos....

    ReplyDelete
  4. o melodie superba! Seara frumoasa!

    ReplyDelete
  5. Excelentă piesă !
    Mulțumesc Lavi !

    ReplyDelete