Versetul zilei

Tuesday, March 27, 2012

Plouă cu îmbrăţişări.

Astăzi plouă cu stropi reci de primăvară.Lumea se plimbă totuşi, mai pe fugă , mai încet, mai aleargă, mai stă câte un pic. Doar ploaia îşi urmează cursul firesc fără să se oprească măcar o secundă, fără să se gândească dacă sunt umbrele sau nu.

"Şi din depărtări văd cum vine o ploaie de îmbrăţişări.Ei, pe asta chiar îmi doresc să o prind, şi tot alerg dar în zadar. Să fugă de mine? Dar cum să-şi permită aşa ceva? Nu ştie că sunt o mare fană a ei?
Îmi dau seama acum, sunt doar amatoare în iubire, aşa că mă gândesc că ploaia de îmbrăţişări m-o fi confundat cu oamenii ăia care dau îmbrăţişări prefăcute. Să fie asta? Sau poate n-a vrut să treacă pe la mine? Ei, măcar spuneţi, pe la voi a venit? Şi dacă da, spuneţi-i că sunt totuşi om bun şi aş avea nevoie de o ploaie de îmbrăţişări."

50 comments:

  1. O profesoara de-a mea spunea : ,,O imbratisare din inima tine de cald pe toata perioada iernii!" .
    Este un sentiment trist pentru cei care nu au avut si nu au parte de aceste imbratisari din inima . Se pare ca si eu ma aflu printre cei care desi sunt o persoana buna , tot fuge de mine si acest lucru .

    Privim inainte cu speranta ca intr-o buna zi nu ne va ocoli !

    Sa ai o seara minunata !

    ReplyDelete
    Replies
    1. si foarte bine zicea :)
      sigur le vom gasi.stai linistit :*

      Delete
  2. Ploua cu imbratisari, cu zambete, cu optimism<3. Asa sa tot dansezi in ploaie!

    Dee.

    ReplyDelete
  3. uite si o picatura de la mine >:D<

    ReplyDelete
  4. poate că nu ai ştiut tu unde să o cauţi, cine ştie; poate nu am ştiut nici eu unde să o caut, pentru că de o vreme încoace tot încerc să dau de ea, dar nu ştiu cum se face că nu o găsesc. sau nu mă găseşte ea pe mine, nici nu ştiu...îţi doresc să ajungă ploaia la tine cât mai curând.
    http://www.youtube.com/watch?v=rOtVuRp7ckA

    ReplyDelete
    Replies
    1. vine vine ea, pana la urma :)

      Delete
    2. e mai complicat la mine, eu nu aştept orice ploaie, eu aştept PLOAIA; o ploaie care mi-a spus că nu va veni, dar pe care mă încăpăţânez să o aştept, pentru că ştiu că nici o alta nu ar putea fi ca ea, ar fi unică...

      Delete
    3. da...
      nu e asa complicat, mai tarziu iti vei da seama ca vei gasi o alta mai buna ca ea.

      Delete
    4. nu...nu este o alta mai bună ca ea...ştiu sigur asta

      Delete
    5. şi nici nu va fi o alta, nici mâine, nici peste un an, nici peste o viaţă, pentru că doar ei i-am dat inima mea pentru totdeauna...

      Delete
  5. Iti daruiesc si eu o picatura >:D< >:D<. Cand primesc o imbratisare de la persoana pe care o iubesc, ma simt ca si cum as fi in al 9lea cer :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o imbratisare valoreaza mult :)
      nu e de mirare ca te simti in al 9 lea cer :)

      Delete
  6. Lavinia : Mereu ai primit imbratisari ! Noi toti de-aici te imbratisam din suflet !

    ReplyDelete
    Replies
    1. >:D< asta ar insemna ca trebuie sa daruiesc dublu?:X :D

      Delete
  7. >:D<
    Să-i fie ruşine dacă nu a trecut pe la tine! :D
    >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<

    ReplyDelete
  8. ador imbratisarile care tin caldura stransa, sa nu iasa afara :))
    astfel ca te imbratisez cu mult drag si trimit ploile lor binefacatoare catre tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc >:D<
      sper sa se reintoarca si la tine ploile binefacatoare :)
      si imbratisarile calduroase.

      Delete
  9. hei,mersi pentru comentariu:)

    si da,optez pentru varianta cu nu sunt prieteni adevarati..dar e mai greu de acceptat:D

    >:D< go on.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu ai pentru ce :)
      pai, as putea zice ca inca ma cred, dar asta presupune sa lasi mult de la tine.

      >:D<

      Delete
  10. Călduros, apăsat și cu drag . >:d<
    Îți doresc o seară argintie și magică . :)

    ReplyDelete
  11. De cate ori a venit, de atatea ori a plecat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. te referi la ploaie?:)
      pai, hai sa-i intindem o capcana sa nu mai plece >:)

      Delete
  12. De obicei ne dorim sa le primim , dar sa nu uitam ca suntem datori sa facem noi insine primul pas in a le acorda…poate ca asta ne va ajuta sa ne fie mai usor…Dumnezeu sa-si reverse mangaierea si dragostea Sa prin imbratisarile celor de langa tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, si noi suntem datori cu m ulte imbratisari :) si cred ca e la fel ca atunci cand le primesti.

      Delete
  13. ce frumos e sa simti ca cineva te imbratiseaza cu sufletul, nu doar fizic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa este :)
      insa uneori se intampla sa fie cu sufletul, si sa nu fie fizic.
      nu stiu daca intelegi ce vreau sa zic...

      Delete
  14. Ne dorim atat de mult o imbratisare,fiindca nu prea avem parte de ele in viata de zi cu zi....
    >:D< cat mai multe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa este...
      din pacate.
      dar putem avea nu?
      >:D<

      Delete
  15. Ce frumos!! >:D<
    Fiecare avem nevoie de îmbrăţişări, care ne fac să simţim bunătatea şi căldura celui de lângă noi...

    ReplyDelete
  16. Mi-a placut!:)Imbratisari si de la mine!>:D<

    ReplyDelete
  17. Multe,multe imbratisari.:*>:D<>:D<!

    ReplyDelete
  18. Eu nu sunt o fanã asa de mare a îmbrãtisãrilor.

    ReplyDelete